Contaclenzen

Haai,
Ik heb een vraagje,
Vanaf hoe oud hadden jullie contact lenzen en bij welke winkel pearl,Specsavers,Hans anders enzo. Ik draag nu heletijd bril
en zou nu wel contaclenzen willen dragen

Vanaf mijn 16e heb ik lenzen (vanaf 13e of 14e bril). Bij Hans Anders, gewoon omdat die toevallig in de buurt was.
Omdat ik trouwens -1 had eerst, droeg ik mijn bril alleen in de klas en tijdens tv kijken. De hele dag lenzen in is zo veel beter!

Vanaf mijn 13e en biij de specsavers.

Vanaf mijn 13e (lenzen haal ik niet in Nederland).

Ik draag vanaf mijn zestiende lenzen. Heb ze van het Kruidvat, en ik vind ze persoonlijk zeer prettig.

Sinds mijn 13e en ik heb ze van de Pearl.

Ik heb net een paar maanden zachte lenzen! Ze bevallen me heel goed, en ik heb ze van de Pearle. Ik ben trouwens 17 jaar.

had eerst een bril, alleen zijn mijn ogen achteruit gegaan dus nam ik lenzen.
was toen 13, bij pearl. Krijg nu elke maand een nieuw paar bij de post.

Sinds mijn 11e en ik heb ze van hans anders.

Ik heb sinds mijn 15e lenzen, heb ze van de eye wish
(ik had al een bril vanaf mn 5e dus ik was blij dat ik die bril eindelijk niet meer op hoefde)

Sinds mijn 15e en ik heb ze van de Specsavers. Ik ben nu 16 jaar.

14 geloof ik (ben nu bijna 17), bij de Pearl

Vanaf mijn 10e/11e, voor lenzencontrole ga ik altijd naar Copini

Van mijn… 13e? Zoiets denk ik, zachte lenzen bij de Specsavers. Heb nu -3,75 en cilinder en -4. Toen ik begon had ik -2.25 aan beide kanten (ook voor een bril, toen ik een bril kreeg begon ik gelijk met -2.25) en het is wel een paar keer veranderd maar momenteel goed stabiel opzich;p Ik ben er echt heel blij mee!

Sinds mijn 16e, bij de Pearle. Ik heb 1 zachte lens ( ik heb namelijk maar aan 1 oog een sterkte :’’’) ) En betaal voor een halfjaar €60 incl vloeistof.

Ik ben trouwens bij de Pearle omdat ik daar ook al zat voor mijn bril. Bij welke opticien zit jij met je bril? Ik zou er gewoon eens langsgaan als ik jou was en informeren naar lenzen!

Vanaf mn 13e bij de pearle daglenzen, maar dat werkte niet goed want ik heb heel gevoelige ogen en ik kon niet tegen de lenzen dus ik droeg ze maar 2 dagen per week ofzo. En nu draag ik vanaf het begin van dit schooljaar zachte maandlenzen van eyewish. Bevalt veel beter.

Op m’n 13e, bij Pearle.

Ik draag sinds mn 15e lenzen en ben nu 16, maar kreeg ook pas op mn 15e een bril, haha! In augustus 2011 kreeg ik mn bril en 15 maart dit jaar lenzen. Ik heb ze gewoon bij dezelfde winkel als waar mn bril ook vandaan kwam. Dit is bij EyeWish en het bevalt prima!

Ik heb mijn lenzen sinds mijn 13e en ik haal ze altijd bij een ‘onafhankelijke’ opticien hier in het dorp. denk dat ik binnenkort ga overstappen naar Specsavers omdat dat iets goedkoper is en die sinds kort in het dorp zit.