Hoi meiden,
Ik zit met mezelf en mijn relatie erg in de knoop. Ik heb nu iets langer dan een jaar een relatie met mijn vriend. Hij is het perfecte vriendje wat je je kan wensen; vaak zomaar langs komen, bloemen, bellen, appen, niet met andere meiden bezig, sociaal, maakt me altijd aan het lachen, beleefd en leuk met de fam, super knap, eigenlijk alles wat je je kan wensen! Toch heb ik al de hele relaties twijfels. Tijdens het daten wilde ik het al een keer eindigen omdat ik hem heel leuk vond, maar niet verliefd, wat hij wel echt is. Hij deed ook alles voor me. Nu nog steeds twijfel ik, en steeds meer, nu bijna elke dag wel. Maar ook zijn er momenten dat ik denk, ik wil met je trouwen, kinderen, je nooit meer kwijt enz.
In de kroeg en andere plekken vind ik andere jongens ook nog echt té interessant. Ik doe niks verkeerd, ik flirt niet, en ga zeker niet vreemd. Maar er zijn wel vaak momenten dat ik denk, als ik single was had ik graag met die jongen gegaan.
Ook heb ik niet dat ik mijn vriend persee moet zien, ik kan gerust een week zonder hem. We hebben wel eens ruzie, maar gewoon een gezonde hoeveelheid.
Ik zou het toch nu niet uit kunnen maken. Behalve dat ik bang ben dat ik spijt heb, en niet alleen wil zijn, denk ik ook van, zo’n perfect vriendje vind ik echt nooit meer. Ook hebben we dezelfde vrienden groep, dit betekend dat ik waarschijnlijk niet tot nooit meer met de hele groep uit kan, en ik bang ben dat ik avonden alleen ga zitten, en daardoor niet genoeg afleiding krijg om over hem heen te komen… (klinkt erg egoistisch…)
Ik hou heel veel van deze jongen, als persoon en als mijn beste vriend, maar ik kan er niet uitkomen of het ook meer dan dat is… Ik ben zeker wel aangetrokken tot hem en in bed is het ook perfect. Ik vraag me wel eens af, ben ik nou zo gek op de aandacht die hij geeft, of echt op hem?
Waarom denk ik dan elke dag, is dit wel de ware? Misschien moet ik het uitmaken…
Ook heb ik mijn half jaar buitenland minor voor hem opgegeven, waar ik nu steeds meer spijt van krijg.
Heeft iemand hier ervaring mee of advies?
Bedankt alvast voor het lezen!