Ik ben bijna 5 maanden samen met mijn vriend.
Hij is echt het beste leif dat ik me kon inbeelden. Alles vind ik super aan hem.
Hij is super super lief, knuffelt/kust me heel vaak (ook buitenshuis), ik ga twee keer per week bij hem slapen, hij 4 keer bij mij, maakt veel tijd voor mij, super goede seks, woont niet ver, neemt mijn hand vast tijdens het rijden/stappen. Hij neemt me overal mee naartoe, ook naar zijn vrienden. Zegt heel vaak dat hij mij graag ziet…
Kortom: hij is fantastisch!
En wat ik hier juist heb opgeschreven, klopt echt.
Ik zie hem dood graag.
Maar, wij hebben vaak ruzie. Ik kan wel zeggen bijna élke dag. En die ruzies gaan echt over stomme dingen, vaak mijn fout. Als hij iets zegt op een manier dat ik verkeerd versta, ben ik meteen verdrietig en dan begint het altijd…
Ik had dit niet bij mijn exen.
Ik denk gewoon dat hij mij ergert op één of andere manier.
Deze morgen in bed ook ruzie, en toen wou ik echt zeggen dat we beter uit elkaar gaan, maar het probleem is, ik zie hem zo graag. Ik wil het uitmaken voor die klote ruzies omdat ik me er telkens heel slecht over voel, en nu meer verdrietig ben dan voor ik samen was met hem. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik hem zo hard ga missen dat ik er helemaal ongelukkig van wordt.
Hebben jullie alternatieven?
Hij zei al eens, elkaar minder zien of een ‘pauze’ nemen.
Maar die pauze zie ik helemaal niet zitten.