constant ruzie over het weekend

Hallo dames,

Omdat ik heel onzeker/bang en niet weet wat ik moet doen maak ik hier toch maar een topic over.

Ik heb bijna 9 maanden een vriend, en ik ben daar heel trots op.
Ik slaap bijna ieder weekend bij hem , maar zijn moeder wilt dat we om het weekend bij elkaar slapen, dus hij een weekend bij mij en ik dan bij hem.
Maar mijn vriend slaapt liever thuis, in zijn eigen bed.
Dus heb ik geprobeert hem bij mij te laten slapen, maar als hij iets niet wil doet hij het dus niet.
De moeder van mijn vriend vind dat natuurlijk niet fijn en smst mij vaak boze smsjes van het is ieder weekend zo, kun je niet iets regelen of met jou ouders bespreken?
Ik heb mijn best gedaan maar het lukt me niet…
Ik heb nu dus iedere donderdag/vrijdag ruzie met mijn vriend en daardoor voel ik me zo rot en ben ik bang dat het binnenkort uitraakt door dit.

heeft iemand tips/ideeën waardoor we niet iedere keer ruzie krijgen?

Dan zegt zn muttie het toch tegen hem dat ze het niet wil hebben dat jullie iedere week daar zijn?
Nu laat ze jou een beetje de bitch lijken terwijl het van haar niet mag.

Zeg dat je veel ruzie en problemen er door krijgt en dat je dat niet leuk vind. Weet je ook waarom je vriend liever thuis slaapt? Misschien vind hij iets niet fijn, en kun je daar rekening mee houden ofzo ?

Ik vind het rot voor je dat je hier ruzie over hebt.
Hij wil dus niet bij jou slapen want hij slaapt liever in zn eigen bed?
Heeft hij wel een x bij jou geslapen?
Ik vind het wel heeell vreemd dat hij liever in zn eigen bed slaapt.
Kom op he … als je het gewoon af wisselt zie ik het probleem niet en door de weeks slaapt hij toch ook in zn eigen bed?
Wel onterecht dat zijn moeder jou boze smsjes stuurd want jij kan hier helemaal niks aan doen.

Vreemd.
Okee, ik slaap over het algemeen ook liever in mijn eigen bed,
maar als hij je vriend is, is het wel raar dat hij gewoon weigert een keer bij jou te slapen.
Nóg raarder dat zijn moeder denkt dat jij het maar op moet lossen.
Kan je niet gewoon aan zijn moeder uitleggen dat het aan haar zoon ligt?

Idd
Wat maakt dat nou uit?.. (’:

Praat er eens over met zijn moeder

Dan ga je gewoon om de week naar hun toe.
En als hij niet bij jou wilt slapen… jammer :’)?

Geef je vriend de keus dat hij om de week bij jou slaapt zo niet dan niet.

Wees blij dat jullie bij elkaar mogen slapen elk weekend…

Sorry wat een mietje.
En zn moeder, waarom zegt ze dat niet tegen 'r ZOON?

Als ik jou was zou ik tegen zijn moeder zeggen dat haar zoon niet bij je wilt slapen, dus dat je daar zelf niets aan kan doen. Daar moet ze jou niet de schuld van geven. En dat je vriend niet bij jou thuis wilt slapen vind ik vreemd…

meiden dankje voor de vele reacties.

Ik heb er vandaag heel de dag met me moeder over gepraat, en ik heb besloten om hem gewoon de keuze te geven of hij slaapt niet bij mij of wel, en ik vind het natuurlijk erg want ik wil graag ieder weekend bij hem zijn.
Hij moet op zaterdag werken en door de week ook hele dagen van half 6 tot 10 ongeveer., en dan wilt hij uitslapen en ik ben niet zo’n uitslaapster dus vandaar dat hij niet hier wilt slapen ( zo heeft hij het gezegt)…

Ik vind het moeilijk om zo’n gesprek met zijn moeder te beginnen heeft iemand tips hoe ik dat kan doen, op een fatsoenlijke manier natuurlijk.