constant huilbuien.

Kon het niet in een eerder topic vinden, mocht er al een zijn zou iemand de link dan aub willen geven. Sinds een tijdje (weet niet precies hoelang, maar een maandje of 4 zeker wel) heb ik zo vaak huilbuien, ik kan huilen om niks. Heb geen problemen verder, niet te veel stress (ben gestopt met mijn studie en begin in oktober met een nieuwe studie) en verder geen bijzonderheden, ik werk zo af en toe eens en dat gaat allemaal prima geen stress etc. en verder gewoon lekker genieten van het niks doen, beetje studeren (ben net begonnen met een cursus italiaans). Ik woon in spanje, maar op kamers (mijn vader is spaans maar woont net buiten Madrid, en ik wilde echt in Madrid in het centrum dus vandaar op kamers). als ik in het weekend naar huis ga naar mijn vader en zijn vriend en mijn stiefbroer allemaal heel fijn,gezellig etc dus ook absoluut geen thuisproblemen ofzo. Ik kan echt huilen om de kleinste dingen of om niks (zomaar uit het niets zonder enige reden) en het gebeurd steeds vaker, niet elke dag maar zeker om de dag wel. En heb geen idee waarom? Ben aan de pil al een aantal jaar maar denk niet dat het daar aan ligt? Een burnout en overspannen etc al die dingen lijken me sterk want heb het niet echt druk ofzo? Iemand enig idee waarom of heeft iemand hetzelfde? Of moet ik misschien toch naar mijn dokter gaan ofzo om het daar te bespreken wat het kan zijn? Wil er namelijk heel graag vanaf haha. Sorry als het allemaal een beetje verwarrend klinkt;)

*zijn vriendin bedoel ik.

ga naar un médico

Pfoe, irritant dat je geen oorzaak kan vinden. Maar ik heb hier geen ervaring mee. Upje dus :slightly_smiling_face:

Heb precies het zelfde nu. Alles in mijn leven lag vroeger overhoop. En nu word ik ineens door t leven omhelst. Daar ligt t bij mij aan :stuck_out_tongue: ( Echt heel vreemd, maar t is nou eenmaal zo )
Het kan ook de puberteit zijn…

dank jullie wel;), ja daar zat ik ook aan te denken; puberteit! want ik heb er ‘‘vroeger’’ nooit zoveel last van gehad van de puberteit dus misschien dat het bij mij gewoon wat later komt (sommige dingen), ben net 20? maar dat kan dan gewoon nog toch?!

Ja in mijn ogen zou het wel kunnen. k Bedoel, het is waarneembaar dat je lichaam verandert in een bepaalde tijd. Maar geestelijk verander je ook! Misschien dat het daarvan een late reactie is o.i.d.

Vanaf je 20ste veranderd er ook nog een hoop.

dan denk ik (en hoop ik) dat het gewoon de puberteit is. zou het ook aan de pil kunnen liggen ofniet? slik al jaren de pil maar sinds december een andere (die ik heel fijn vind verder nergens last van?)

^ Ja zeker! Pil zit vol met hormonen. zelfde werking als de puberteit. de Pil is voor iedereen anders en kan voor een meisje dingen goedmaken of kapot maken. :slightly_smiling_face: Ik ben sinds een halfjaar van de pil afgestapt omdat ik er depressief van werd en er een soort van epileptische aanvallen van kreeg. De bijwerkingen van de pil zijn echt pagina’s vol. Mag ik vragen welke pil je slikt? :slightly_smiling_face:

Ja, het zou best aan de pil kunnen liggen. Die zit inderdaad vol hormonen en kan er zo voor zorgen dat er in je lichaam van alles verandert, op een dusdanige manier dat je inderdaad emotioneler wordt.

Waarschijnlijk gaat het vanzelf wel over.