bah voel me gister en vandaag niet zo fit… heb steeds honger, en tril er over… Zelfs als ik een complete maaltijd heb gehad…
Ik heb in het verleden wel es mn bloedsuiker laten prikken, en die was toen prima. Kan dit gewoon aan de tijd van het jaar liggen ofzo?
Krijg je wel alle voedingsstoffen binnen? Drink je wel voldoende?
Ja, ik eet bruin brood, 2 stuks fruit en gewoon groente… ik drink altijd redelijk veel! kom echt wel op mn 2 liter per dag… heel vreemd dit.
Heb je wel eens zuurdesem/spelt brood geprobeerd in plaats van normaal bruin brood? Kan helpen En verder noten en zaden?
ijzer tekort?
hmm! kan dat zomaar ontstaan?
haha ik eet altijd 4 broodjes per dag ofzo, met alleen maar pindakaas… dus aan die noten kom ik ook wel (:
Maar die chronische honger heb ik ook wellis, meestal als een tijdje teveel heb gegeten ofzo, dan heb ik daarna gewoon chronische honger :’), en het trillen, misschien een virusje ofzo?
hmmm oke je hebt me een beetje gerust gesteld! nou ben ook aan het niezen steeds, en heb hoofdpijn… misschien word ik wel een beetje ziekjes.
Heb ik ook vaak dat als ik ziek ben of ben geweest dat ik dan enorme honger heb.
Gewoon eten, want je wilt ook niet flauw worden.
En rillen is waarschijnlijk de griep ofzo?
nou dat rillen is meer slap voelen in mn armen zeg maar, alsof je enorme honger hebt… maar ik zal wel een griepje krijgen denk ik! ik wacht het wel even een weekje af…
Dat heb ik ook heel vaak, helaas weet ik niet wat je eraan kunt doen Sorry…
Eet je vlees? Misschien ijzertekort? Vaak zitten er tegenwoordig ook niet meer genoeg vitamines in groenten. Vitaminetabletten kun je altijd nemen. Door slaaptekort kun je je ook zo voelen.
Ik denk ook dat je een virus hebt opgelopen!
En als je honger hebt, gewoon eten. Zeker als je je niet zo lekker voelt, dan heb je je voedingsstoffen hard nodig!