Constant duizelig

Hoi hoi,
Ik heb nu al een paar dagen last van hele erge duizeligheid. Ik verlies constant mijn evenwicht en bijna elke minuut draait alles. Zo’n gevoel wat je ook hebt als je aangeschoten bent. Nou heb ik dit altijd als ik snel opsta (door lage bloeddruk) maar ik heb het nu dus al dagenlang… Weet iemand wat dit kan zijn? Ik vind het een beetje eng worden…

Dokter? Wij hebben hier niet voor geleerd dus kunnen moeilijk gaan schatten wat het zou kunnen zijn… maar het klinkt iig niet goed.

Toch maar even met je huisarts bespreken, ik weet het ook niet… sorry!

Snap ik, maar misschien heeft iemand anders dit ook wel gehad en is het wel heel onschuldig. Ik heb sowieso al een afspraak gemaakt voor donderdag.

Ontsteking aan je evenwichtsorgaan?
M’n schoonvader had dat, maar die kon ook alleen maar in bed liggen en niet lopen en niet zitten. Hij zag alles draaien, was er echt ziek van.

Eet & Drink je wel genoeg?

Drinken wel, eten heb ik nooit heel veel gedaan. Dit heb ik mijn levenlang al (ben net 19). Lijkt me sterk dat het daar aan zal liggen.

Gelukkig. Hopelijk weet hij snel wat het is!

Ik kan wel zo een 4 dingen al bedenken waar het aan kan liggen…

Ik hoop het ook!
En wat denk je dan?

Ik heb dat vandaag ook ik voel me duizelig krijg zwarte vlekken voor me ogen, en m,n hoof bonsd

Dat wat jij hebt is denk ik een soort oorontsteking, lijkt iig of het iets met je evenwichtsorgaan te maken heeft…

Dat wat emela heeft is lijkt mij lage bloeddruk ; ) Ander soort van duizeligheid!

misschien zout te kort?

dat zegt m’n moeder in ieder geval. Ik had ook laast daarvan

wat kan je doen tegen lage bloeddruk ?

@emela: Zoute drop eten? Geen idee haha :’)

^
Veel ijzer.
Zit in spinazie, maar je kan ook ijzertabletten slikken

ok, ik ga effe dingen met ijzer eten

ik heb een broodje met stroop gegeten daar zit ijzer in

Ik heb het ook, maar in veel mindere mate(hoewel ik meteen omval als ik in het donker probeer te lopen, dat had ik eerst nooit) en waarschijnlijk komt het omdat ik verkeerd adem.
Maar ijzer tekort kan natuurlijk ook.

Even naar de dokter gaan, gaan ze kijken of je een ijzertekort heb :slightly_smiling_face:

Ik slik al ijzerpillen, dus is het wel mogelijk om zelfs dan nog ijzertekort te hebben?