Confused..

Haay,

Sorry voor het 2e topic in 1 week, maar ik moet het echt van me afschrijven.

Ik heb dus sinds kort een vriend. Toen ik hem net kende (zo’n 4 maanden geleden) was hij zo ontzettend lief voor me, hij zette constant dingen op z’n facebook over mij, hij stuurde me lieve tekstjes, liedjes etc. Op een gegeven moment werd dat minder en dat vond ik wel fijn, want ik ben helemaal niet iemand die daar zo van houd. Nu sinds 9 dagen hebben we officieel een relatie, maar ik merk gewoon dat hij zo anders doet… Heeel soms komt er ‘schatje’ of ‘<3’ uit, maar verder echt vrij weinig. Ohja ‘Ly’ wil hij ook nog weleens zeggen… Kijk, nou hoeft hij niet 100 keer per dag te zeggen ‘ik hou zoveel van je <333’ ofzo, maar iets ‘verliefder’ kan wel. Als we bij elkaar zijn, is hij zo ontzettend lief, maar zodra we weer achter onze pc/telefoon zitten, is het over… Gisteren had ik heel de dag niks van hem gehoord, ik stresste me echt dood. Pas om 7 uur 's avonds praatte hij tegen me… Ik was best bezorgd geweest de hele dag, dus ik was aardig chagrijnig. Zijn neef was bij hem blijven slapen en toen ze wakker werden hadden ze film gekeken, games gespeeld, gegeten en toen pas liet hij iets van zich horen. Opzich vind ik dat niet vreselijk, ik bedoel… hij hoeft niet 24/7 met mij te praten, maar hij had op z’n minst even wat kunnen sturen. Nu hebben we vaak meningsverschillen, dus ik snap ook wel dat hij soms gewoon even liever niet praat, maar juist door deze dingen krijgen we nog meer ruzie.

Gisteravond zaten we op skype met zijn beste vriend (L.) en de vriendin van z’n beste vriend (S.) Zij praatten volop tegen mij, behalve m’n vriend. Het viel dat meisje ook al op, dus ze stuurde me: ‘Het gaat niet zo goed tussen jou en Dennis of wel?’ Nja, toen heb ik haar alles verteld. Zij was best boos op m’n vriend en haar vriend (zijn beste vriend dus) ook. Ze gingen allebei met hem praten en toen verliet het meisje skype en bleven dus alleen die vriend en mijn vriend over… Toen was m’n vriend dus echt keihard gaan huilen en hij had gezegd dat hij me niet kwijt wil en dat hij met me wil zijn, zonder ruzie… Ondertussen had S. mij iets heel liefs gestuurd en dat moest ik dus naar m’n vriend sturen van haar. Dat had ik gedaan en toen zei m’n vriend: ‘hier ga ik nu niet op antwoorden, ik ben veel te geïrriteerd’ Ik flipte hem toen de pan uit, omdat hij degene was die fout zat, dus IK was degene die geïrriteerd zou moeten zijn. Toen zei ik: ‘Ik heb het toch al verpest, ik doe ALLES voor je, maar het is NOOIT goed. Doei Dennis’ en toen ging ik offline. Toen zei hij tegen L.: ‘Denk dat het over is…’ Maar ik dacht dus dat hij bedoelde dat hij het uit ging maken, maar hij bedoelde juist dat hij dacht dat ik het uit ging maken… Uiteindelijk hebben we met elkaar gebeld en was het om 5 uur vannacht (!) weer redelijk goed… Hij zei dus dat hij het niet uit wil maken, maar dat hij wil dat het wordt zoals toen we gewoon vrienden waren, alleen dan met een relatie erbij… En hij heeft wel gelijk, het was altijd zo gezellig toen we niks hadden, maar ik denk dat als we ons best doen, dat het ook zo kan zijn met relatie…

Ik weet het gewoon echt niet meer allemaal… Wat hij zegt en hoe hij doet is zo tegenstrijdig… Diep van binnen weet ik dat hij van me houdt, dat hij gek op me is, alleen ik heb het nodig om dat af en toe te horen… En hij snapt dat niet.

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt.

Oh eigenlijk herken ik een paar dingen best wel. Als je officieel nog niets hebt is het heel spannend allemaal, en vaak ook heel lief en dan ben je echt blij als hij iets liefs stuurt. Nu hebben jullie wat en dan is de spanning van het flirten gewoon weg ofzo. Denk dat het wel goed komt en dat het best normaal is, je moet niet teveel van hem verwachten maar je kan er natuurlijk wel met hem over praten.

jullie communiceren heel veel via anderen. Valt me gewoon op en het lijkt me niks. Dat werkt ook niet. Dus ga hierover gewoon eens met zn 2en praten in het echt en dan op een rustige manier. Dan komt er vast iets uit.

Ja, eigenlijk hoort het ook zo te zijn, maar de relaties die ik tot nu toe heb gehad, bleef het flirten er gewoon bij. En bij hem dus totaal niet en daardoor denk ik; Vindt hij me nog wel leuk? Terwijl ik me daar eigenlijk niet druk over hoor te maken, want als hij me niet leuk zou vinden, zouden we nu niet wat hebben…

Hij had net ook die L. opgebeld en gezegd dat hij zo’n enorm schuldgevoel had tegenover mij, dat hij zo tegen me heeft gedaan etc. :frowning_face:

@ Inspiratieloos2, ja morgenavond ben ik bij hem en dan moeten we inderdaad gewoon goed praten. Ik heb het al eerder geprobeerd via whatsapp, msn etc., maar op alles wat ik zeg, zegt hij: ‘lol’ :pensive:… Ik merk dat aan de telefoon praten en face 2 face beter werkt, alleen daar heb ik altijd meer moeite mee. Gewoon om m’n gevoel te uiten enzo.