Confused

Ik zit in een redelijk vervelende situatie dat ik niet weet wat ik ermee moet. Ik heb al een aantal maanden een hele lieve vriend. Alleen er zijn tijden dat ik denk bij mezelf van ik vind het goed geweest zo, maar ik kan er niet aan denken om het uit te maken door bijvoorbeeld dingen die ik echt niet fijn vind aan hem, bijvoorbeeld dat hij geen nee kan zeggen en soms bot kan doen etc. En ik weet dat dat niet gelijk een reden is om het uit me maken maar dan denk ik bij mezelf ben ik echt gelukkig? En hoe zal het zijn zonder hem. Ik zou ook niet zonder hem willen zijn want hij is alles voor me. En als ik dan weer bij hem ben veranderd dat weer 9/10 meteen. Ik weet niet wat ik aanmoet met deze nare gevoelens en wat het beste voor me zal zijn. Ook mijn ouders vinden hem geen hele fijne jongen door wat ze hebben gezien van hem, wat redelijk prive is maar het komt erop neer dat ze hebben gezien hoe boos hij kan worden en dat hij geen nee accepteert. Ze laten het niet heel erg merken maar toch voel ik dat aan door sommige opmerkingen die ze maken.
Xx

Je hoeft niet perse een hele legitieme reden te hebben om het uit te maken, als jij je er niet meer goed bij voelt is dat al een reden. Het hangt van vele verschillende factoren af natuurlijk en ik weet niet hoe jullie relatie in elkaar steekt maar misschien kunnen jullie gewoon een goed gesprek houden waarbij jij eerlijk bent over zijn negatieve kanten+jouw gevoelens en zo kunnen jullie een oplossing vinden en mocht hij dat niet willen weet je gelijk waar je staat