confused

Dit gaat een beetje een lang verhaal worden, maar ik hoop dat jullie even de tijd willen nemen om het te lezen omdat ik me echt geen raad meer weet en tips nodig heb.

Er zit een jongen op m’n school, hij is lang, heeft een geweldige kledingstijl, heeft een prachtige kaaklijn en is gewoon perfect. Sinds het begin van dit schooljaar denk ik al dat hij knap is, maar ik had me er nooit echt bij stilgestaan hoe perfect hij eigenlijk is, tot een paar weken geleden. Ik was een beetje mensen aan het stalken op instagram en toen kwam ik uiteindelijk op zijn instagram en toen zag ik dat hij die knappe jongen van school was, maar verder dacht ik er niet zoveel bij na en ging ik verder met mensen stalken. Een paar dagen later stond ik te wachten bij het klaslokaal en hij liep langs, ik zag z’n perfect kaaklijn, wangen, ogen, lippen en hoe geweldig hij gekleed was. En vanaf dat moment realiseerde ik me hoe perfect hij is. Sindsdien heb ik een crush op hem. De dag daarna was ik al vroeg uit, ik liep samen met een vriendin en een vriend van me naar het fietsenrek. Vanuit m’n ooghoek zag ik m’n crush zitten op een bankje in de gang. Ik zag dat hij naar me keek, hij bleef maar kijken en ik besloot ook naar hem te kijken. Toen ik dat deed keek hij weg en lachde hij naar zijn vrienden. Zijn lach was perfect, oh zo perfect. Twee dagen later liep ik langs hem in de gang, en ik draaide me hoofd om nog even naar hem te kijken. Hij deed hetzelfde. Maar ik draaide snel mijn hoofd weer terug. De week daarna was het vakantie. Ik had hem dus een week niet gezien. In die week stalkte ik zijn facebook, maar ik kwam erachter dat hij er nooit meer op zat. Ik kwam er ook achter dat hij precies 1 jaar en 3 weken ouder is dan mij. Maar whatever. Ik stalkte ook zijn instagram elke dag, maar op een gegeven moment had hij een slotje op zijn insta en kon ik hem dus niet meer stalken. Na de vakantie zag ik hem weer en in 1 pauze liep hij like 6 keer langs me. Toen hij voor de laatste keer langs me liep raakte hij me bijna aan, maar ik stapte opzij. Ik botste bijna tegen hem aan. Een paar minuten later, aan het einde van de pauze, liep hij mijn richting op. Toen hij een halve meter voor/naast me stond stopte hij opeens met lopen, hij draaide zijn hoofd en zei iets tegen een vriend van hem. Als ik niet gezien had dat hij was gestopt met lopen was ik zo tegen hem aangebotst, alweer. De dagen daarna zag ik hem nog een aantal keer maar er gebeurde niet echt iets speciaals. Ongeveer 2 weken geleden zat in de klas. Er zit een raam in het klaslokaal waardoor je naar de mensen kan kijken die langslopen op de gang. Op een gegeven moment liep er een hele groep met mensen langs, toen ik naar ze keek, keek ik recht in de ogen van m’n crush. Hij keek dus al toen ik naar hem keek. Ik draaide snel m’n hoofd. Een paar dagen later zag ik hem weer. Een vriendin en ik moesten woordenboeken halen voor onze Duits toets. Toen we achter een lerares aanliepen die de woordenboeken voor ons ging pakken zag ik m’n crush zijn klas naar binnen lopen. Toen ik naar hem keek, keek hij al naar mij, maar hij draaide z’n hoofd toen hij zag dat ik ook naar hem keek. Een paar seconde later rende hij en een andere jongen hun klaslokaal uit. Ze rende door de gang. Mijn vriendin en ik moesten ook rennen, anders kwamen we telaat voor onze toets. Hij zag me en ging snelwandelen ipv rennen. Mijn vriendin en ik rende snel de trap af en ik voelde dat mijn crush keek hoe ik de trap afrende. De dag daarna had ik uitval, dus ik was met een paar mensen in de kantine aan het chillen. Mijn vader belde me dus ik was met hem aan het bellen lol. Ik zag dat m’n crush aan de andere kant van de kantine stond en hij keek naar me. Deze keer draaide hij niet z’n hoofd weg, want toen ik weer naar hem keek, keek hij nog steeds naar me. Een paar minuten later liepen hij en zijn vrienden de kantine uit, maar even later kwamen ze weer terug. Mijn crush liep voorop en zei ‘zullen we daar zitten’ tegen zijn vrienden. Hij liep richting de hoek van de kantine waar wij zaten. Hij ging twee tafels naast ons zitten. Hij zat op een plek waar hij mij kon bekijken en ik hem. Toen hij nog liep naar die tafel keek hij me aan en ik hem, maar hij liep toen weer door. Een paar dagen later, deze vrijdag, had ik les in het lokaal naast hem. Mijn klas was nog aan het wachten op onze lerares toen zijn hele klas al in hun klaslokaal was, maar hij was er nog niet. Na een tijdje kwam hij samen met een andere jongen. Toen ik naar hem keek, was hij al naar mij aan het kijken, en hij keek weer weg na ongeveer een seconde.
Een paar van mijn vriendinnen denken dat hij mij ook een beetje leuk vind, of tenminste geïnteresseerd in me is. Ze bleven maar zeggen dat ik hem op instagram moest gaan volgen. Gister besloot ik hem dan eindelijk te volgen. Vol spanning wachte ik af tot hij mijn volgverzoek accepteerde. Die avond had hij het geaccepteerd, naast mij hadden ook twee andere meisjes hem gevolgd. Maar, hij volgde mij niet terug. Hij volgde maar 1 van die meisjes terug. Ik dacht dat hij me heel misschien in de ochtend zou gaan terug volgen, maar toen ik vanochtend keek zag ik dat hij wel dat andere meisje had teruggevolgd die hij gister nog niet gevolgd had, maar mij niet.
Nu ben ik heel erg confused. Na al die keren dat we oogcontact hadden en dat ik bijna tegen hem aanbotste dacht ik dat hij mij misschien, heel misschien, ook een klein beetje leuk zou vinden. Ik had verwacht dat hij me wel zou terug volgen op instagram, want ik ging er vanuit dat hij me wel herkent zou hebben. Maar nu begin ik te twijfelen of hij wel doorhad dat ik dat meisje van school ben die hem op instagram volgt. Ik heb maar twee selfies op insta, en misschien zie ik er daar een beetje anders uit ofso? Op allebei de foto’s is m’n haar los, op school heb ik het altijd naar achter met een klem. Maar misschien volgde hij me niet terug omdat hij me lelijk vind, en heb ik al die keren dat we oogcontact hebben me verbeeld.

Denken jullie dat hij me niet herkend heeft? Of dat hij me helemaal niet leuk vind?
Denken jullie dat ik nog even moet afwachten en kijken of we nog oogcontact maken enso? Of moet ik hem vergeten?

Alvast heeel erg bedankt voor jullie hulp!
En sorry als er hier al een topic over is ofso, maar ik ben heel lang niet op gs geweest.

oke structureer je verhaal aub want dit ga ik niet lezen

Misschien volgt die je niet omdat je maar 2 foto’s hebt op insta en hij ‘actievere’ leden wil volgen? Weet je uberhaupt zn naam? :’)

Haha, oké.

Er zit een jongen op me school. Ik heb een crush op hem. We maken heel vaak oogcontact, een paar keer per week. Ik botste een paar keer bijna tegen hem op omdat hij heel dicht bij me liep. Ook ging hij met zijn vrienden bij een tafel zitten in de kantine heel dichtbij mij, terwijl de hele kantine leeg was en hij dus overal kon gaan zitten.
Een paar van mijn vriendinnen denken dat hij mij ook een beetje leuk vind, of tenminste geïnteresseerd in me is. Ze bleven maar zeggen dat ik hem op instagram moest gaan volgen. Gister besloot ik hem dan eindelijk te volgen. Vol spanning wachte ik af tot hij mijn volgverzoek accepteerde. Die avond had hij het geaccepteerd, naast mij hadden ook twee andere meisjes hem gevolgd. Maar, hij volgde mij niet terug. Hij volgde maar 1 van die meisjes terug. Ik dacht dat hij me heel misschien in de ochtend zou gaan terug volgen, maar toen ik vanochtend keek zag ik dat hij wel dat andere meisje had teruggevolgd die hij gister nog niet gevolgd had, maar mij niet.
Nu ben ik heel erg confused. Na al die keren dat we oogcontact hadden en dat ik bijna tegen hem aanbotste dacht ik dat hij mij misschien, heel misschien, ook een klein beetje leuk zou vinden. Ik had verwacht dat hij me wel zou terug volgen op instagram, want ik ging er vanuit dat hij me wel herkent zou hebben. Maar nu begin ik te twijfelen of hij wel doorhad dat ik dat meisje van school ben die hem op instagram volgt. Ik heb maar twee selfies op insta, en misschien zie ik er daar een beetje anders uit ofso? Op allebei de foto’s is m’n haar los, op school heb ik het altijd naar achter met een klem. Maar misschien volgde hij me niet terug omdat hij me lelijk vind, en heb ik al die keren dat we oogcontact hebben me verbeeld.

Ik heb 12 foto’s op instagram, maar 2 daarvan zijn selfies.
En ja, ik weet zijn naam. Ik weet ook hoe oud hij is & in welke klas hij zit.

Uhm maar wat is het verschil of hij je wel of niet volgt…?
En meestal vind je niet iemand leuk door oogcontact maar door te praten.
Misschien is dat een slimmere optie :’)

hmm, nouja ik zou zeggen wacht het af. Misschien is hij verlegen, dat zou je misschien niet denken maar mijn god, jongens zijn soms zelfs verleger dan meisjes

Nou, als hij me een beetje leuk zou vinden ofso zou hij me wel terug volgen, toch? Maar opzich is het geen big deal dat hij me niet volgt, maar ik ben gewoon confused.
En ik vind hem niet leuk, gewoon een crush.

Wat maakt het uit dat hij je niet een beetje leuk vindt,
ga eerst praten oid.

Ik dacht eerst ook dat hij niet verlegen zou zijn, want hij ziet er best wel uit als een ‘badboy’ en hij rookt haha. Maar omdat hij vaak wegkijkt als ik naar hem kijk denk ik dat hij wel een beetje verlegen is. Maar ookal is hij verlegen, is het toch niet eng om iemand terug te volgen die jou eerst volgt? Maarja, ik wacht wel even af wat er deze week nog gebeurd qua oogcontact enso.

Hoe moet ik gaan praten tegen hem als ik hem eigenlijk nieteens ken? Ik ga niet random naar hem toe lopen en tegen hem praten, dat is raar. Ik zou misschien wel tegen hem gaan praten via instagram, maar dat gaat een beetje moeilijk als hij me niet terug volgt.

Je hebt ook nog zoiets als inhoud. Maar als je hem leuk lijkt, spreek hem vooral aan :slightly_smiling_face:

Weet ik.
En ik vind het eng om zomaar op hem af te stappen haha.

Nou dan doe je lekker niks:’)

Pffff… Ik kom weer eens op girlscene omdat ik advies nodig heb, maar zoals altijd krijg ik weer stomme reacties. Bedankt he.

Doe eens effe normaal en lees eens terug.
je moet nu niet zielig doen, want ik heb je al advies gegeven.
Dat je het enige logische en duidelijke advies niet aanneemt,
is niet mijn probleem

Ik vraag hoe ik tegen hem moet gaan praten, omdat ik dat eng vind en jij zegt ‘dan doe je toch lekker niks’

Heb je hem niet op fb, is wel handiger om mensen te leren kennen dan instagram.
Ik zou in ieder geval ook niet random iemand aanspreken op school die je niet kent, zomaar voor een praatje :’) maar als je hem tegenkomt tijdens uitgaan ofzo ja dan is het niet vreemd.

ben trouwens wel benieuwd want afgaande op de beschrijving klinkt hij lekker

Er is maar een optie, in het echt, maar dat doe je niet omdat het ‘raar’ is?
Nou dan is de enige andere optie niks toch?