Confused..

weg

Hmm, vreemde situatie. Je vriend loog tegen je dat hij niet naar Duitsland gaat omdat zijn moeder zogenaamd de auto nodig had, en hij is toch gegaan? En hij laat je elke keer in een ruzie huilen? Sorry maar uit je verhaal blijkt dat hij een grote lul is. Hij doet er niet eens moeite voor om vrede te maken, het enige wat hij doet is kortaf reageren, rot toch op vent.

Sorry maar ik vind dat je veel beter verdient, hij is het je helemaal niet waard als hij je steeds laat huilen, kortaf reageert + ook nog eens liegt, verder wens ik je veel succes.

Hij mocht me blijkbaar niet komen ophalen ofzoiets van zijn moeder, beetje vaag. In het begin reageerde hij nooit fel tijdens een ruzie, laatste 2 jaren is dat eigenlijk verandert. Als persoon is hij ook best verandert. Ik begin eigenlijk te huilen omdat hij erg fel reageert en daar kan ik niet goed tegen i.v.m. mijn verleden.
Maar ik vroeg hem dus of hij nog verder wilt en ik kreeg als antwoord: ik weet het niet meer. Waarnaar ik weer zei: ja of nee? Ik vind dat in een relatie er geen misschien of weet het niet meer bestaat, je weet of je met iemand verder wilt of niet.

Misschien inderdaad beter om gewoon elkaar een tijdje met rust te laten, het probleem is alleen dat we dezelfde vriendengroep hebben.

Pff, zo te zien toont hij geen interesse meer. Hij is dus qua innerlijk veranderd? En niet huilen voor hem, dat is het helemaal niet waard. Hij zegt ook ‘ik weet het niet meer’. En ik weet dat het moeilijk is maar als mijn vriend zoiets zei maakte ik er een einde aan, omdat ik dan gewoon aan zijn reactie kan zien dat hij twijfelt. Ik vind dat je een einde eraan moet maken (ook al is het na 3.5 jaar helaas) voordat hij je nog meer gaat kwetsen in deze relatie.

Klopt hebben jullie helemaal gelijk in. In het begin is het altijd moeilijk, maar ik kom er wel over heen. Voel me nu ook behoorlijk kut omdat we een pauze hebben ingelast en dus even geen contact meer zullen hebben. Heb ook maar alles even verwijderd wat met hem te maken heeft.
Dank je wel :hugs:

[i]vorige reacties zeggen genoeg!

goodluck, sterkte :sob::muscle: [/i]

Hmm ik heb ook in een soortgelijke situatie gezeten, en uiteindelijk ging dat ook uit. In het begin deed 't pijn maar nu is het ongeveer anderhalve maand uit en ik besef me echt dat het beter zo is.
Je moet doen wat je gevoel zegt! En je verdient inderdaad wel beter.