Confused.. :s

Haii ,

Vanaf begin dit jaar zit ik met een superleuke jongen in de klas, hij is gewoon perfect!
Hij gaat met heel veel mooie meiden om en daarom kon ik in het begin van het jaar alleen maar dromen van hij die tegen me praatte.

Maar… Op een gegeven moment vroeg hij aan iemand mijn snapchat en begonnen we te snappen.
Het is alleen zo dat hij de ene keer helemaal geïnteresseerd in me is (hij zegt dat ik langs moet komen, en vraagt wat ik dan zou doen enzo) en de andere keer negeert hij me compleet :frowning_face:
Ook als ik berichtjes speciaal naar hem stuur.

Op school kijkt hij wel achterom enzo, maar echt tegen me praten doet hij niet.

Ik snap er niks meer van! Ik vind hem echt heel leuk, maar ik wil me niet aan hem opdringen.

Advies?

xx

Op een andere manier contact opnemen dan snapchat

Vraag hem zijn nummer en beginnen met hem te whatsappen?

Ja, een tijdje geleden appten we ook, maar ik ben bang dat hij me een creap vindt als ik zoveel tegen hem praat haha :flushed:

Snap wel wat je bedoelt. Ik zou gewoon een paar duidelijke ‘flirt’-tekens geven, en als hij die dan niet beantwoordt weet je genoeg.

Sorry, maar dit klinkt meer alsof hij uit is op seks, niet op een serieuze relatie.

Jaa , dat denk ik ook soms …
Maar hij zei laatst zelf dat hij niet het playertype is , maar liever voor een echte relatie gaat .

Ziu het kunnen dat hij mij een beetje als tussendoortje gebruikt?

Moeilijk…

Ja ik wil gewoon duidelijkheid van hem , want het beïnvloedt mijn hele humeur haha
Ik kan echt kapot chaggie worden als hij negeert en helemaal blij zijn als hij wat terugstuurt of naar me kijkt !

Dan vraag je waar hij op uit is. Dan weet jij ook waar je aan toe bent

Is dt niet raar ? Wat als hij me helemaal niet leuk vind of iets van me wil ?

gewoon even duidelijkheid vragen, dan weet je waar je aan toe bent! dat is het beste voor jezelf hoor meis

Oke , ik ga even al mn moed bij elkaar rapen haha .
heel erg bedankt !

Xx

Probeer naast hem te zitten in de les of zo dicht mogenlijk. Bijvoorbeeld achter hem of voor dit was ook zo bij mij en opeens begon hij te praten.

Hmm we hebben vaste plekken :frowning_face:
Maar hoe heb je het verder gedaan ? Is er nog wat uitgekomen ? :slightly_smiling_face:

Nee niet echt. Ik heb het gevoel alsof hij me leuk vind maar net zoals bij jou laat hij dat de ene keer merken en andere keer niet. Als je met hem praat moet je eens op zijn lichaamshouding ofz letten. Bijvoorbeeld hij trekt z’n wenkbrauwen een beetje omhoog of z’n pupillen worden groter. Op internet vind je veel informatie over signalen dat hij je leuk vindt.

“vraagt wat ik dan zou doen”

Komt zooo seksueel over

Hem om een afspraakje vragen.

Ik zou hem, zoals hierboven genoemd wordt, duidelijk aangeven via flirten dat je hem “ook” leuk vindt. Als hij er niet op reageert, gewoon afblazen.

Hij moet moeite voor jóu doen als hij je echt leuk vindt. (:

Ja echt he , en ik weet dat het slecht is , maar ik ben al zo ver dat ik elke soort aandacht van hem leuk vind

I feel stupid