Condooms

Ik en me vriend zijn allebei 14 jaar, we willen het heel graag doen alleen hij durft geen Condooms te kopen omdat hij zich schaamt en hij durft ook niet aan een van zijn broers of vrienden te vragen wat kunnen we doen ?

Jij hebt toch al eerder seks gehad, of nouja soort van want het lukte niet helemaal. Wat gebruikten jullie dan?

Heb alsjeblieft geen seks, je bent daar nog lang niet klaar voor. En je vriend blijkbaar ook niet.

Over 9 maanden is er een wereldburger bij, HOERA!

Het hebben van seks en voorbehoedsmiddelen kopen staat wel voor een greintje volwassenheid.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Als je niet de ballen hebt om een paar condooms te kopen dan heb je ook niet de ballen om je eerste keer seks te hebben. Een pakje condooms kopen is heus niet enger dan een zak snoep (de eerste keer is het wel spannend, maar daarna… niks aan).

Als je nog geen eens zelf condooms durft te kopen ben je waarscheinlijk nog niet oud genoeg om aan seks te beginnen, ik zou het als ik jou was niet doen meid;)

En laat je zowieso niet dwingen om seks te hebben, gewoon nog een paar jaartjes wachten tot je er echt klaar voor bent! :wink:

Ik vind het best onzin om zo meteen te roepen dat ze er nog niet klaar voor is. Er zijn genoeg mensen die het altijd awkward vinden om dat te kopen. persoonlijk koop ik het ook nooit, en laat ik mijn vriend het kopen, die het ook niet echt leuk vindt. Ik voel me gewoon echt niet op mijn gemak bij seksuele dingen, ook niet als ik bijvoorbeeld aan de kassa werk en een klant koopt condooms. En ik denk dat ik er écht wel al een tijdje klaar voor ben.
Anyway, het kàn natuurlijk dat je er niet klaar voor bent. Denk er goed over na. Als je toch echt seks wil hebben, zal je vriendje je zich over zijn schaamte moeten zetten. Een andere optie is er niet.

Gewoon erin dauwen!