Condooms te klein?

Hahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar het is wel waar. Oke, ik heb wel al een jongen gehad die xl condooms nodig had (met een gewone was zijn penis achteraf echt paarsigā€¦), maar het lijkt mij sterk dat zelfs die te klein zijn.

mijn vriend is ook groot geschapen en wij gebruiken de XL condooms van durex en die zijn echt een aanrader :wink:

Als je het perse met condoom wilt doen en je vind geen geschikte maat voor je vriend, kan je altijd ook een vrouwencondoom gebruikenā€¦ deze zijn wel vrij duur. je kan natuurlijk ook als je seks hebt zonder condoom je vriend op tijd laten terugtrekkenā€¦ als jij aan de pil zit en hij trekt terug dan is de kans echt minuscuul dat je zwanger geraakt!

hopelijk heb je hier iets aan! xx

Ik heb nu de durex real feeling gekochtā€¦ deze zijn nog 1 maatje groter.

Hier zat ik ook over na te denkenā€¦ maar aan de ene kant zou ik graag een soatest willen doen, hij heeft namelijk al een relatie gehad en you never know.
Maar ben erg bang om dat aan hem te vragen, ook al weet ik dat ik echt met alles bij hem terecht kan en hij heel eerlijk is tegenover mij en mijn familie (zijn familie trouwens ook)

^je kan voorstellen om samen een soatest te laten doen? Zo krijgt hij denk ik minder het gevoel dat je hem niet vertrouwd oid