condooms kopen

ik vroeg me dus af of jullie misschien weten hoe je goedkoop (of liefst gratis(A)) condooms bestellen…
heb gekeken op google en op zerocondooms maar dat snap ik dus niet…
dankje!

gratiscondooms.nl ? Die bestaat volgens mij.

Zerocondooms zijn kut en slecht, dus bestel die niet…

Altijd grappig dat zulke topic’s altijd ‘s avonds worden aangemaakt :’)

Bij Zero Condooms kan je pas gratis condooms bestellen nadat je iets gekocht hebt bij een van de online winkels waarmee zij samenwerken.

Ik vertrouw gratis condooms wat minder, dan als je het gewoon in de winkel koopt.
Durex is wel een goed merk, kun je oa kopen bij de Kruidvat.

Zerocondooms is heel simpel. Je krijgt eens of meer per dag een mail, daar klik je op de advertentie en hiervoor krijg je punten. Bij een bepaald aantal punten kan je condooms bestellen (of andere dingen). Ik heb van de week toevallig voor het eerst condooms besteld. Ik ging op vakantie en dacht hey 30 stuks voor zo weinig punten ik ga het proberen (was geen durex, maar maakt mij niet uit). Ben helemaal tevreden! Kwamen in een neutrale envelop binnen, netjes en handig!

kan ik niet vinden! dan kom ik bij condoomfabriek…
en oke dankjewel, wilde ze al gaan bestellen…
en heeft iemand ervaring met faire? met zon paars papierje

Huh? Hoe kom je hierbij? Ik had dat niet. Kon gewoon bestellen, gratis en voor niks! Ik ben er heel tevreden over.

Voor een paar euro kan je ook huismerk condooms kopen…

Heb een tijdje terug op ebay.com voor 20 euro 100 condooms van durex besteld, 10 verschillende soorten.

Ik las dit op de site… Verder heb ik er weinig aan aangezien ik in België woon. :slightly_smiling_face:

Moet je wel oppassen dat het geen namaak is of met een verlopen houdbaarheidsdatum.

Bestonden er niet iets als jippies ofzo?

^mmm, als dat echt goed is op ebay, moet ik ook maar eens gana kijken, want dt is stukken goedkoper dan wat we nu hebben!
en haha, ik laat mijn vriend de condooms kopen, maar dat is wel afgesproken, het is niet alsof ik het verwacht van alle jongens.

houdbaarheidsdatum was gewoon nog goed 2014 ofzo geloof ik…
ze kwamen van amerika af…

http://www.topcondooms.nl…ontent=1&utm_campaign=abo

Die kreeg ik net in m’n mail: geen idee of het wat is. :’)

Je bent 14? of ben ik nu heel ouderwets? x’D

Mn vriend besteld ze altijd… soort jippy condooms werken gewoon goed en hij besteld ze voor 10 euro dan heb je er 100 komt wel 6,95 verzendkosten bij

Je moet niet gaan beknibbelen op voorbehoedsmiddelen…

als je volwassen genoeg bent om seks te hebben wees dan ook gewoon zo volwassen de drogist binnen te gaan voor condooms.