condooms keuze

beste girlscene welke condooms zijn het fijnste voor meisjes? ik heb een lange relatie en we zijn er allebij aan toe, maar wil het voor haar zo plezierig mogelijk maken.

dus mijn vraag er zijn zo veel condooms met welke kan ik haar het meest laten ontspannen genieten enzo

Je bent een jongen, neem ik aan?

Je hebt condooms met ribbeltjes (voor haar ‘plezier’) en condooms met extra glijmiddel zodat het allemaal wat makkelijker gaat. Verder heb je nog allerlei smaken en dat soort dingen. Wij weten niet wat zij fijn vindt.

@SplendidFun
Of een lesbienne die voor de zekerheid een condoom om een voorbinddildo wil doen? Je weet maar nooit. :stuck_out_tongue:

Edit: nee maar even serieus. Misschien kun je beter naar het forum van sekswoordenboek.nl gaan, daar mogen jongens posten.

Condooms met ribbels of nopjes maken echt niet bijzonder veel verschil. Voor de eerste keer zou ik eigenlijk gewoon voor standaard condooms met glijmiddel gaan.

Dit ja. En ik vind dat wel even gezegd mag worden dat je over komt als een hele zorgzame jongen:) (dat is dus positief he.)