Condoommaat, scheuren?

,

Denk dat 4 millimeter niet heel veel moet uitmaken.

Haha oh well, opzich wel true. Maar jongens jongens, ik ben verschrikkelijk panisch om zwanger te worden, alhoewel ik er wel ready voor ben

Gebruik je geen pil oid? Is betrouwbaarder dan condoom.

Condooms scheuren echt niet zo maar hoor, die maten zijn echt onzin. Bij ons op school heeft de docent t laten zien met biologie; die condoom gevuld met water. Dr ging bijna een emmer water in en hij Was nog niet geknapt…

^net als de condoom challenge die iedereen deed een paar maanden geleden. Kon over een hoofd heen zonder te scheuren.

Sorry maar dit is dus niet zo’n goed advies. Condooms kunnen wel degelijk scheuren en dit komt vaak door verkeerd gebruik of door een verkeerde maat. Je kan hem wel vullen met water maar dat is toch iets heel anders dan seks waarbij er veel wrijving is?

Dan heeft t nogsteeds niks te maken met de maat aangezien dr altijd wrijving is of je moet m dr veel te strak omheen doen.

Ehh, dan heeft t dus wel met de maat te maken haha. Als ie te strak is, is ie gewoon te klein, is er teveel wrijving en knapt ie dus eerder. Bij mijn vriend knappen ze daarom ook altijd, super irritant. Als jouw vriend er verder geen last van heeft dat het te strak zit zal het wel een beetje meevallen, en als je wel merkt dat het condoom vaker scheurt dan nodig is (dat merkt hij wel, dus dan stopt hij gewoon en is er nog niks aan de hand), gewoon een maatje groter (:

die 4mm maakt echt niks uit.

Een te kleine condoom kan iets eerder scheuren maar 4mm is erg weinig verschil hoor. Wel kan het voor je vriend strakker aanvoelen wat minder comfortabel kan zijn.

Condoom maten hebben vaak te maken met comfort ipv scheuren inderdaad

Ben ik de enige die zich afvraagt of ze echt zijn piemel heeft gemeten in stijve toestand met een meetlint?

Gezien je een vriend heb, zou ik eerst aan de pil gaan en dan pas seks hebben met condoom. Er is ALTIJD kans dat hij kan scheuren.

Hahahaha jaa, ik weet de omtrek van mijn vriend zijn piemel niet hoor XD.
Gelukkig had ik gewoon precies dezelfde condooms liggen als hij heeft dus dat is goed haha.

haha dit ja :’)

volgens mij maakt die 4 mm idd niet uit hoor