Condoom

Hee! ik had even een vraag.
Ik en mijn vriendje staan een beetje op het punt dat we graag met elkaar naar bed willen. En dus vroeg ik me af, hoeveel kans is er eigenlijk dat een condoom scheurt/afglijd/niet werkt etc.? Aangezien ik maagd ben weet ik er niet veel vanaf :stuck_out_tongue: Is die redelijk groot of meer iets van 0,0001%? Ik had het op google opgezocht, maar ik kon er niks over vinden…

BVD

Haal gewoon de pil+condoom.

Want seks is het allerfijnst als je je nergens zorgen om hoeft te maken :V

Niets aan toe te voegen.

Zo groot is die kans niet als je oplet met je nagels en niet 2 over elkaar doet.
Anders kan je altijd nog een morning after pil halen.
En dan zou ik toch maar met de pil beginnen… is wel zo veilig.

Ik ga sowieso ook met de pil beginnen. ik vroeg me alleen af of de kans redelijk groot was :slightly_smiling_face:

Een condoom is 98% veilig, en de pil is 99,8% veilig.
Het is wel het veiligst als je het allebei doet, ivm soa’s.

Doe alleen pil, niet veilig maar wel leuker. :smirk:

Wat een onzin. Ik vind 't juist belangrijk dat je het veilig doet, al helemaal voor je eerste keer. Ik zou inderdaad condoom én de pil gebruike en laat je anders informeren door een huisarts over hoe groot de kans is dat het condoom scheurt.

Ik vind het echt heel dom als je dat doet.

De pil is wel veilig. Maar beschermt niet tegen soa’s.
Als je elkaars eerste bent is er niets aan de hand.

Als je gewoon normaal doet met dat condoom gebeurt er niks hoor, lijkt me. Oppassen met openscheuren en met nagels.

Ik doe ook alleen pil hoor(heel soms wel condoom, als ik bv mn pil een keer ben vergeten of als ik misselijk/gekotst ben geworden/ heb), maar ik was nog maagd voordat ik het met mn vriend deed, en hij had zich na zn laatste vriendin laten testen, en die was negatief. Dus weet ik zeker dat ik niks heb, en hij ook niet.
Verder idd oppassen met nagels en met openscheuren van t zakje.
xx