Condoom

Ik heb sinds een maand een lief. We zouden nu graag wel verder willen gaan en zijn al zo wat aan het experimenteren met elkaar. (lees: aftrekken, pijpen, vingeren, beffen,…) maar echt geslachtsgemeenschap hebben we nog niet gehad. Nu ik neem de pil niet, ik wil er wel mee beginnen, maar moet het aan men moeder vragen en heb nog niet eens over mijn relatie verteld. Het is overigens ook mijn eerste keer. Nu vraag ik me af, wanneer tijdens de seks doe je het condoom aan. Moet dat ook al bij het voorspel met aftrekken enzo of echt enkel voor hij bij mij naar binnen gaat?

Een condoom ook gebruiken bij voorspel (pijpen etc) is aan te raden in verband met de kans op SOA’s.

Echter als ik het zo lees, zijn jullie beide elkaars eerste partner? Gebruik dan een condoom in ieder geval voor hij met zijn piemel in de buurt van je geslachtsdeel komt, maar zeker voor hij er in gaat.

Daarnaast hoort stuntelen er een beetje bij, maak je niet druk.

Inderdaad omdoen voordat hij bij je naar binnengaat. Misschien is het handig om dit door te lezen https://www.sense.info/condoom-pil-en-meer/condooms Verkeerd gebruik kan ervoor zorgen dat hij scheurt of afglijdt tijdens de seks.