Voelt sex anders dan normaal als je een condoom gebruikt of juist niet?
Voor hem minder gevoelig. Voor de vrouw ja… Het is minder warm ofzo haha.
Aah haha dus het beste is gewoon de pil te nemen?
Dat heeft niet echt iets mee te maken wat het beste is. Condoom beschermt tegen SOA’s en zwangerschap, en de pil alleen tegen zwangerschap. Dus als je niet zeker weet of jij of hij een SOA heeft, zou ik een condoom gebruiken.
ik vind geen verschil
Ik vind condooms heel onprettig (niet alleen hoe het voelt, maar het hele “gedoe” erom heen). Zolang je niet aan de pil bent en niet zeker weet of hij geen soa heeft, inderdaad wel gebruiken!!!
Ik voel geen verschil. Vind het juist wel prettiger met condoom want mijn vagina reageert niet altijd goed op sperma, gaat prikken enzo.
Ik vind het enige voordeel van een condoom dat er daarna geen sperma meer uit je loopt :’)
Ik merk verder niet heel veel verschil. Mijn vriend merkt wel enigszins verschil maar vindt met condoom ook gewoon wel fijn.
Met condooms vinden wij het vooral vervelend dat je niet meteen seks kunt hebben, dat op het moment dat we denken ‘NU erin’ dat je dan nog de condoom uit de verpakking moet halen en om moet doen en duurt lang enzo. Ja struggles.
Maar goed, als je beide SOA-vrij bent en je hebt een andere vorm van anticonceptie moet je zelf maar weten wat je prettiger vindt.