condoom te klein?

hey ik wilde laatst mijn vriend pijpen en nadat ik hem even had gepijpt besloot hij een condoom om te doen zodat het wat zooi zou schelen. maar ik kreeg hem heel moeilijk bij hem om en toen hij er eenmaal omheen zat bleek hij ontzettend strak te zitten.
hoort hij zo strak te zitten of is hij dan toch te klein?
ik heb wel eens gelezen dat de penis groter kan worden als je hem pijpt maar ik weet niet of dit het probleem is.
we hadden gewoon de standaard maat condoom.

Het is normaal dat hij vrij strak zit ja. Zolang het hem niet pijn doet is er niks aan de hand.

Als het vervelend strak voor hem was zou ik inderdaad een grotere proberen. Het hoort geen pijn te doen.

een goede condoom bepaal je aan de hand van de omtrek of dikte van de penis in stijve toestand. Pak een flexibel meetlint en doe deze om de schacht heen. Op condoom verpakkingen staat altijd een maat aangegeven. Bijv. XL is 53mm tot 60mm dikte. Succes.

dankjewel, hij zat indd echt onprettig strak

-

Ik vind zulke foto’s altijd wel mooi. Mannen zeuren heel vaak dat condooms te klein zijn voor hun geslachtsdeel, maar vrouwen krijgen wel hun volledige onderarm er in… Misschien verschilt de rekbaarheid per merk, maar over het algemeen passen condooms wel goed. XL wordt ook alleen langer volgens mij, niet breder.

Ik vind dat soort foto’s altijd een beetje vreemd. Je arm is toch een heel ander geval dan een penis (ik heb geen idee want ik heb geen penis haha)? Er zijn wel degelijk condooms die gewoon te klein zijn. Het is ook gewoon onveilig om dan door te gaan omdat de kans op scheuren veel groter is. Over het algemeen passen de standaard maat condooms wel ja, maar je hebt altijd uitzonderingen. En dit zelfde geldt als condooms te groot zijn.

Ik vind die foto’s ook altijd belachelijk. Ja, een condoom rekt ongeloofelijk hard uit. Maar het kan toch erg spannend zijn? Ik denk dat je die bijvoorbeeld niet te lang rond je arm moet laten, want je snijdt je doorbloeding gewoon zo goed als helemaal af. Krijgt iedere man zijn penis in een condoom? Ja, tuurlijk. Zit het dan voor iederee man prettig? Neen, absoluut niet.

Als het niet goed zit/te hard knelt/pijn doet, zou ik inderdaad een grote condoom zoeken.