condoom of niet?

heehoix, ik ga in t weekend weer bij mn vriendje slapen en het zit zo;
ik was een week de pil vergeten en had hem toen besloten gewoon een maand niet te nemen, ik ben nu voor de 3e dag ongesteld na 5 week geen pil en begin woensdag weer met pil, werkt de pil dan alweer goed voor anticonceptie in het weekend? of toch condoom?
alvast heel erg bedankt !

Ik zal voor de zekerheid gewoon codoom doen, volgensmij moet je de pil eerst een paar weken slikken voordat hij zeker werkt

voor de zekerheid condoom

Condoom en een maand met condoom doen.

Ligt aan je pil dus gewoon de bijsluiter lezen

Volgens mij moet je je pil eerst 7 dagen slikken voor je weer beschermt bent (dat is bij mij zo, maar ik zou wel je bijsluiter lezen). En jha, dus wel met condoom.

Dan moet je lezen in de bijsluiter vanaf wanneer de pil betrouwbaar is en werkt.
Ik zou voor de zekerheid een condoom gebruiken.

zoiezo condoom
SOA’s zijn ook niet erg prettig

Staat toch in je bijsluiter? Bij mij is het zo dat ik hem de eerste dag van de ongesteldheid moest innemen (toen ik begon) en dat het een week duurde voor ik echt veilig was. En ook als ik hem 1 keer vergeet duurt het weer 1 week voor ik weer veilig ben dus lees je bijsluiter. =] En als je twijfelt MET condoom doen maar dat is toch logisch…

oke super bedankt :slightly_smiling_face:

Gewoon nooit het risico nemen… zekerheid voor alles!

Neem geen risico´s nee.
Ik weet niet hoe lang je al met je vriend heb maar SOA´s is ook geen pretje lijkt me.

Neem geen risico!

Condoom dus :wink: