condoom niet gescheurd maar wel bangj

Heey mensen,

ik heb zaterdag seks gehad met een jongen maar hij deed eerst de condoom verkeerd erop toen had hij door dat hij niet naar beneden rolde en toen draaide die m om. ervoor hebben we beetje hand/mond-gekloot maar er was niet echt voorvocht.

we hebben drie minuten gewacht want ik was bang dat er voorvocht op zou zitten .

is er nu een kans dat ik zwanger ben ??

oja ik was de 11e ongesteld. En zaterdag was het de 22e

help ik zit echt in de knoop, ik wil namelijk geen MAP omdat het echt heel slecht voor je is.

x

Even afwachten dus, of je wel of niet ongesteld word.

En voor de MAP ben je nu toch al te laat, dus dat zou geen optie meer zijn geweest.

Als je niet ongesteld wordt dan zou ik voor de zekerheid een zwangerschapstest gaan halen. :slightly_smiling_face:

Maar ga er maar van uit dat je niet zwanger bent hoor! Dat alles goed is gegaan.

Heb je seks gehad?

Ik ben blind.

De enige manier om er zeker te zijn is een test doen lijkt me?
Had je denk ik zelf ook kunnen bedenken?

Wij kunnen namelijk wel ja of nee zeggen, maar straks zeggen we nee kan niet en is het toch zo. Dan hebben wij het gedaan.

ik denk van niet. als er geen voorvocht of sperma in aanraking is gekomen met jouw vagina is de kans al uitermate klein. zeker als je de pil neemt is het misschien een kans van 1/1000. je moet wel weten dat de eerste week van je nieuwe strip de pil een iets mindere bescherming biedt. maar ik acht de kans op zwangerschap super klein

Je kunt indd een test doen, maar de kans is klein dat je zwanger bent. In het zaadvocht zitten dezelfde spermacellen als in sperma, alleen het voorvocht is veel minder

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.5550.html