Condoom blijft niet zitten

Hallooo~

Ik ben een paar weken geleden ontmaagd door mijn vriend waarmee ik al meer dan een halfjaar mee samen ben. Nu gebruiken wij alleen een condoom en ik ga binnenkort aan de pil beginnen. In de keren dat we seks hebben gehad hebben we al een paar verschillende merken geprobeerd en we hebben nog steeds hetzelfde probleem: tijdens seks gaat het condoom de hele tijd omhoog. Tijdens seks moet hij zijn condoom de hele tijd weer strak trekken, want anders voelt hij niet veel van de seks. Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is? En daarbij… wat vinden jullie de fijnste condooms (merken)?

Alvast bedankt :bowing_man:

Ik denk dat hij zichzelf iets groter heeft geschat dan dat hij daadwerkelijk is

Hij zegt zelf dat de condoom al best strak zit… maar ik kan het altijd nog een kleinere maat kopen ne uitproberen. Welke merken hebben smallere maten?

dan is de condoom inderdaad groter, de jongen waarmee ik seks had, had van durex extra safe. Dus de condoom zat ons niet in weg :bowing_man:

Als een condoom makkelijk aan gaat maar daarna afglijdt is hij te groot. Ging hij moeilijk aan en rolt hij daarna terug, dan is hij te klein. Gewoon even wat andere maten proberen, desnoods omtrek opmeten, zo raar is dat niet.