conditioner vraagje

hoii

vandaag heb ik voor het eerst( ja erg eh ) een conditioner gekocht…
want mn haar is een beetje dof en kweetniet

maar moet je dat erin smeren na het douchen als je haar droog is?
of tijdens? en dan erin laten zitten of eruit spoelen?
ik heb btw deze, iemand ervaring?

alvast bedankt
xx

http://www.beautybody.nl/images/produkt/24102011215248_5410091659646.jpg

Gebruiksaanwijzing staat normaal op de achterkant hoor :slightly_smiling_face:

Ik doe altijd in de douche eerst de shampoo, dat uitspoelen. Dan de conditioner, even in laten trekken, uitspoelen. Nooit aan gedacht eigenlijk of ik het goed deed, ik doe het gewoon zo :grinning_face_with_smiling_eyes:

Staat er niet op hoe het moet :O?

Conditioner gebruik je altijd na shampoo. Je brengt het aan op je natte haar, laat het even 2 minuten intrekken en spoelt het daarna er weer af.

^Gevonden op internet, ik doe het ook altijd zo.

Shampoo in je haar, uitspoelen, conditioner in je haar (niet op je hoofdhuid!), in laten trekken en dan uitspoelen.

Ik doe het altijd onder de douche;
eerst shampoo + uitspoelen.
Dan moet je je haar goed uitknijpen zodat er nog zo min mogelijk water in zit. Dan conditioner erin. even laten intrekken (dan kan je ondertussen bijvoorbeeld je lichaam inzepen of scheren ofzoiets) en dan gewoon uitspoelen

Conditioner schijnt het best te werken op handdoekdroog haar. Omdat als je haar nat is de conditioner niet ‘in’ je haar kan maar alleen eromheen (dat is ook wel goed, word het zacht van) maar dan voedt het je haar niet.
Dus was ik altijd doe is eerst gewoon je haar wassen met shampoo. Dan het meeste water uit je haar knijpen en even je haar snel afdrogen (douchekop even op de muur richten zodat je niet eruit hoeft) en dan conditioner erin en het in laten trekken. (:

bedankt allemaal <3

je hebt een goede conditiner uitgekozen! Zelf gebruik ik ook gliss kur en me haar is suoer zacht en glad terwijl ik vanmezelf heel droog haar heb. Voor meer tips of advies raad ik @Sbeautytips op twitter aan! En follow is follow back :stuck_out_tongue: