Conditioner only, silicone- en sulfaatvrij haren wassen

Ja klopt, maar ik wist dat niet uit mijn hoofd en ik vertrouwde eigenlijk de verkoper wel.

En @ VintageROCKS, of ik een foto post weet ik nog niet. Maar hier kun je sowieso veel foto’s vinden: http://www.beautygloss.nl…d57d75d49b43e6f0b00568237

ehh waarom is de kleur veel lichter eerst, en daarna veel donkerder?

à la beautygloss:

Ja, die ene foto is hoe het altijd zat en dit is een tijdje erna. Waarschijnlijk is dit niet na 1 wasbeurt (ze is in Afrika geweest waardoor het blond werd, had altijd dreads, ik heb haar blog even gelezen )

Ik weet het niet over de conditioner, maar het serum bestaat enkel uit siliconen… Grof van die verkoper mocht hij gelogen hebben.

Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met deze methode. Ik had vroeger van mezelf hele mooie krullen maar toen ging ik een tijdje m’n haar elke dag stijlen. Daardoor hield ik alleen maar wat golfjes over. Door deze methode heb ik m’n oude krullen weer terug <3

Edit: ik ben na een tijdje wel gestopt met het gebruiken van gel, nu gebruik ik in plaats daarvan gewoon mousse.

@ Brod. Ja, vind het ook wel een beetje jammer eigenlijk. Maar ik ga het nog even nakijken en anders breng ik hem gewoon terug. Ik vind ¤17,- voor iets wat ik niet écht wilde toch een beetje veel van het goede.

Oh en @Choc2; Heb je misschien een foto? Zou denk ik wel leuk zijn (:
En wat voor mousse gebruik je nu? Want dat gel staat mij eerlijk gezegd ook niet echt aan.

Sorry ik heb op dit moment geen foto’s. Misschien later :slightly_smiling_face:
Ik gebruik nu big volume mousse van Got2b
Verder gebruik ik als siliconen-verwijder-shampoo (als ik m’n haar stijl en serum gebruik): Volume sensation van Nivea
Was conditioner: Palmolive basics anti-klit spoeling
Conditioner/leave in: Volume sensation mousse conditioner.

Oh handig dat je dat er even bij zet! Dankje!

Ik heb nu even gekeken, en wat ik waarschíjnlijk aan ga schaffen is:
Palmolive conditioner voedende creme & coconut oil conditioner
Studio line gel strong
L’oreal Elvive glansmasker

Deze zijn tenminste niet zo duur (:

Thanks!

Up

moet je perse gel gebruiken ik heb echt een hekel aan dat nep vol troep uitziende haar.

Maar dit ga ik ook een keer uitproberen :grinning:

up

Zo reageerde ik ook op dat gel, maar serieus. Ik gebruik het nu twee dagen, en zolang je het maar in je haar smeert als je haar zeiknat is, wordt het echt niet hard (tenminste, bij mij niet). Ik wilde eerst ook écht geen gel, maar nu vind ik het alleen maar fijn. Gewoon een keer proberen dus (:

bij mij werkt mousse in m’n natte haar (dus mét siliconen) en vanzelf laten opdrogen de laatste tijd ook prima om mooie krullen te krijgen. :grin: maar dit is wel een manier die heel goed is voor je haar, denk ik!

maar moet je dan helemaal nooit meer shampoo gebruiken?

Nee ^^

okee (:

Ik snap echt niet hoe je gel uit je haar krijgt zonder SLS :confused:

I don’t know, misschien omdat die gel ook zonder siliconen en sulfaten enzo is?