conditie

Haaaaaay

hebben jullie misschien tips om een goede conditie op te bouwen? Vriendinnen willen niet met me samen gaan joggen buiten dus helaas valt dat af.
verder badminton ik intensief op maandag en zaterdag.

ga op een sportclub , daar leer je ook weer mensen kennen :upside_down_face:

Thnx alleen is daar het probleem dat ik pas 16 ben en het zo duur kost haha.

oowh…ja das waar :frowning_face:
ik zat ook op fitness en ik ben 14 …dus het kan opzich wel.
Alleen heb je dan wel wat geld nodig

Je kunt toch alleen gaan hardlopen? Is alleen maar fijner aangezien je dan je eigen ritme kunt aanhouden.

Alleen joggen inderdaad.

Ga in je eentje joggen. Je vriendinnen hoeven toch niet overal bij te zijn?

klopt maar aangezien ik beetje gepest word op school ben ik bang dat mensen me dan uitlachen. Denken jullie niet?

Waarom zouden mensen je uitlachen?

Ik zou inderdaad gewoon gaan hardlopen!
Waarom zouden de mensen je inderdaad uitlachen ?
Ik vind het super als mensen werken aan hun conditie ipv alleen maar lui op de bank zitten bv.

Anders touwtjespringen, sprintjes trekken, thuis insanity training volgen ?:slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon gaan hardlopen hoor! Ik denk niet dat mensen je uit gaan lachen. Heel veel mensen doen aan hardlopen. Anders kun je misschien op internet workouts opzoeken? Succes!

Ga lekker alleen! Muziekje op en gaan. Ga je anders ook gewoon ergens rennen waar je bv. geen school/klasgenootjes tegenkomt als je dat vervelend vindt.

Thnx. Heb het vandaag gedaan en t voelde goed. Ff ook niet aan andere gedacht. Ik weet zelf wel beter als die pesters.

heel erg bedankt allemaal

Je kan het ! <3

Goed zo, ga vooral lekker zo door. Je weet inderdaad wel beter, niet je plezier daardoor laten verpesten!