Conditie trainen groep!

heee allemaal!
Ik heb dit topic gestart om te kijken of er nog meer mensen zijn die hun conditie willen trainen (niet per se afvallen) en samen met mij (en hopelijk anderen) een groep willen maken om dat voor elkaar te krijgen. En dat we dan ook bespreken hoe we dat kunnen bereiken etc. dus een beetje elkaar aanmoedigen.
Wie wil er mee doen?

xxx

ik, maar ik heb daar de motivatie toch niet voor

upje.

Ik probeerde het al een tijdje, maar ik gaf nogal snel op. Mooie kans om opnieuw te beginnen, dus ik doe zeker mee!

Okee, leuk hahah :grinning:
Zijn er nog meer mensen?

Ik ben er ook mee bezig, dmv skeeleren!

Oeeh, jaa dat vind ik ook leuk.
Ik zit te denken aan hardlopen/ skeeleren/ dansen/ oefeningen vn die filmpjes =)
Iemand nog suggesties ;]

Ik doe met je mee, kan wel wat conditie gebruiken en er mogen nog een aantal kilo’s van af. Wil dit gaan bereiken door middel van vaker de fiets te pakken, fitnessen (dat ik de loopband en fiets niet oversla) en evt. wat te gaan hardlopen tussendoor :slightly_smiling_face: Zal morgen gaan beginnen…

Ik doe ook mee :slightly_smiling_face:
Ik doe nu aan start to run, 3 keer per week en ik fiets elke dag naar school :grinning:

Ik wil ook een beetje afvallen :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel mee doen :slightly_smiling_face:!
Hebben jullie alleen tips om echt je conditie te verbeteren ipv uithoudingsvermogen?

Ik vind het altijd zo jammer dat bijna niemand skeelert, als ik iemand er eens over vertel dan hoor ik meestal; ‘oh, dat deed ik vroeger altijd.’ Terwijl het gewoon sport is hoor. Het is zo fijn dat je snel een paar kilometers gemaakt hebt :slightly_smiling_face:

Hardlopen, met start to run :slightly_smiling_face:

ik ga met p90x beginne :grinning:

@snoeskepoeske
Ik loop dus al wel redelijk veel hard en ik kan ook al makkelijk 5 km lopen. Dus ik vroeg me af af iemand bijv. intervalschema’s heeft ofzo?

Wil ik ook doen, mijn conditie is niet slecht maar kan beter x)

Ik vind skeeleren ook heel leuk, maar ik kan gewoon echt niet remmen. Daardoor vind ik het soms echt eng, als ik bijvoorbeeld over moet steken.

Ik heb heel lang deze gebruikt http://www.djsteveboy.com/1day25k.html
Je kan de nummers downloaden en dan hoor je telkens een piep als je moet wandelen en moet rennen. Heel handig!

Ligt eraan of het in de buurt is, ik zoek nog wel wat hardloopmaatjes!

Ik wil heel graag mijn conditie verbeteren voor hockey, dus ik doe wel mee! Ik fiets nu best veel (anderhalf uur per dag naar en van school) en ik wil eigenlijk 3x per week gaan hardlopen ofzo.

i’m in.