Conditie tips

Hee 💁🏼

Ik wil graag mijn conditie verbeteren. Ik zit op volleybal dus daar krijg je ook niet echt een goeie conditie van. Mijn eerste plan om mn conditie te verbeteren was om ook naar de sportschool te gaan. Maar ik mag maar op 1 sport iets van mn ouders en ik wil sowieso op volleybal blijven, en eigenlijk heb ik er ook geen tijd voor ivm school en werk.

Heeft iemand simpele tips om conditie te verbeteren? Want hardlopen zie ik ook niet zo zitten haha. Ook geen goeie schoenen voor. Dus ik hoop dat jullie “simpele” tips hebben!

Ohja, ik wil eigenlijk niet te veel gewicht verliezen, zit op t randje van ondergewicht. Helemaal zonder afvallen zal t waarschijnlijk niet kunnen maar graag zo min mogelijk.

je kan best je conditie verbeteren zonder af te vallen hoor, waarom zou dit niet lukken? zolang je voldoende eet.

je kan je conditie verbeteren door de skeeleren, touwtje te springen, … dansen in je kamer op leuke muziek? telkens tot je niet meer kan en dan net wat langer doorgaan. zo zal je zien dat je steeds langer kan dansen zonder dat je buiten adem raakt.