Conditie en platte buik zonder afvallen!

Hee girls!

Ik ben 1.72 lang en 55 kilo. Dat is in principe een goed gewicht maar er moet niet meer af want anders wordt ik te licht.
Ik sport echt helemaal niet, behalve elke dag 10/11 kilometer fietsen. Ik heb wel een klein beetje een buikje, vooral onder mijn navel. Ik weet dat dat moeilijk weg te krijgen is omdat meisjes dat hebben als bescherming voor baarmoeder enzo. Maargoed ik wil dus buikspieren(voor een platte buik) en een conditie trainen maar zonder af te vallen. Ik ga hoelahoepen, touwtje springen en hardlopen. Heeft iemand misschien een sport&eetschema voor mij? Want ik neem aan dat als ik begin met sporten dat ik meer moet gaan eten.

Dankje alvast!
Tips zijn ook welkom hoor!!

Ik zou je eens verdiepen in beach body of jillian micheals. Voorbeelden hiervan zijn 30 day shred, ripped in 30, p90x, turbo fire. Dit zijn schema’s waarbij aangegeven wordt wanneer je welke workout moet doen en zijn gemakkelijk te downloaden. Qua voeding moet je het even aankijken. Ligt er maar net aan wat jouw verbranding is, wat je eet, hoe zwaar je sport etc. Val je af? Eet dan wat meer. Ook als je echte honger heb of je je slapjes voelt moet je meer eten. Luisteren naar je lichaam is belangrijk :slightly_smiling_face:

Je kan sit-ups doen… Sorry, meer weet ik niet. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, ik ben helemaal niet dik buiten een klein buikje.
Up dus.

http://forum.girlscene.nl…s_ed/list_messages/229861
er zijn nieuwe regels mbt de afval/in shape topic. ik verwijs je daar dus ook naar door.