Concurrentie

Ik vind een jongen leuk, en hij mij ook. Maar wat het probleem is… Hij vind ook iemand anders leuk en zij vind hem ook leuk. Dus hij moet nog kiezen wie hij het leukst vind… Dus dacht ik hebben jullie nog goede tips zodat hij maybe mij kiest ?? Of zijn er mensen met dezelfde situatie?

Persoonlijk vind ik dit erg fout.
Hij vind mij leuk, en nog iemand anders.
Dan zou ik al gelijk niet meer willen…

Ja maar het kan toch dat je gemengde gevoelens hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:
en ik vind hem gwn heel leuk;d

okee dit vind ik een beetje apart hoor…
hij vind 2 meisjes tegelijk leuk , en hij gaat ‘kiezen’
noujaa van mij zou het dat ook niet echt meer hoeven denk ik …

Mm, ik zou me dan altijd toch een beetje raar blijven voelen. Hij vindt dat meisje niet voor niets leuk. En voor wie hij ook kiest, de gevoelens voor de ander zullen heus niet zo in ene verdwenen zijn, lijkt mij…

Ietsjes meer flirten, maar niet plakken. Blijf in ieder geval jezelf. Maak hem niet jaloers want dan kan het zijn dat hij denkt dat je hem niet belangrijk genoeg vind.
Vertel je ook voor wie hij heeft gekozen.

Oja trouwens: geen titels in hoofdletters

Beetje kinderachtig als hij 2 meisjes tegelijk leuk vind en een keuze moet maken. Je vind niet 2 meisjes even leuk, je vind de een leuker dan de ander.

iene miene mutte :pensive:

ook als ie jou ‘kiest’ kan het geen oprechte liefde zijn

Als hij je echt zo leuk vond ging hij voor jou en was er geen ander meisje.

ehhh kies voor een jongen die jou WEL het einde van de wereld vindt.

Ja okee, het is misschien niet leuk voor haar dat ie 2 meisjes leuk vindt,
maar ik heb zelf ook wel eens 2 jongens tegelijk leuk gevonden,
en ik weet nog dat ik met allebei eigenlijk wel wilde.

Maar ontopic;

• vooral níet haar zwart gaan maken of jaloers reageren
  • gewoon je leuke zelf blijven
  • natuurlijk wel blijven flirten maar je niet aan hem vast plakken!

pfffft, liefde kies je toch niet?
dat is een gevoel;
het gevoel van de volle overtuiging dat je alleen nog maar met die éne wilt zijn.

amen, haha.

ik heb hier ook last van al is de situatie toch iets anders, ik vind een jongen leuk die al een tijdje een vriendin heeft, ik denk dat hij mij ook wel leuk vind want laatst vroeg hij aan m’n moeder (ja raar maar waar) wat ik van hem vond en of hij tegenviel in het echt toen ik hem een tijdje terug voor het eerst zag. (mijn moeder probeert ons al een tijd te koppelen, raar verhaal maargoed) maar hij kent me niet goed genoeg om me écht leuk te vinden - moet ik m’n best doen voor hem? of moet ik het hierbij laten, ik vind hem wel erg leuk?! maar ik wil ook geen goede relatie kapot maken …ik haat concurrentie!

Echt zo Tila Tiquila… :grinning_face_with_smiling_eyes:
Sorry dat was zo droog.

Het bestaat niet dat hij iemand ook nog leuk vind!
Hij kan twijfelen, maar je houd nou eenmaal meer van de een dan van de ander. Daar is geen twijfel aan mogelijk.

Persoonlijk zou ik het niet eens willen, een tweede keus zijn. Of een A of B

Ik zou toch geen 2e keus willen zijn… :’)
maargoed, blijf gewoon jezelf en wacht af?

Onzin, je kan geen 2 mensen even leuk vinden tegelijkertijd.
wat slecht van die jongen zeg!