Concertvraagje!

Hey allemaal!

op 3 Juni is het concert van Maroon 5, waarvoor ik kaartjes heb bemachtigd samen met 1 vriendin van mij. We zijn 17 en 16 jaar oud. Het concert vindt plaats in het Ziggo Dome in Amsterdam. Maar dit is voor mij 4 uur reizen en het concert is (natuurlijk) in de avond.

Heeft iemand enige tips waar wij voor een schappelijke prijs één nacht kunnen overnachten? Heb zelf al rondgekeken, maar misschien heeft één van jullie hier ervaring en een leuke aanbeveling?

PS. Er moet wel rekening moeten worden gehouden met onze leeftijd, aangezien we nog niet 18+ zijn.

Alvast bedankt! x

Jeugdherberg/ Stayokay? Of een bed&breakfast.

Misschien kan je kijken bij youth hostels (bijv, stay okay)? Daar mag je wel overnachten als je minderjarig bent, kost misschien €30 voor een tweepersoonskamer per nacht. Zit waarschijnlijk niet naast Ziggo Dome, maar je kunt 's nachts prima binnen Amsterdam nog met de trein.

Bedankt! denk dat mijn ouders niet blij zijn als ik midden in de nacht met de trein ga met een vriendin. Maar dat is nou eenmaal zo haha. De hotels dichtbij ziggo dome zijn zo duur O.o

Zal zeker even kijken op youth hostels

In Amsterdam zelf zitten 3 stayokay’s, dus dan hoef je ook niet ver te reizen. Hooguit stukje met de tram ofzo.

Dat is ook zo ja. Hopelijk kan ik mijn overbezorgde moeder overhalen :wink: