Concertticket verkoop bedrijven

Hier heb ik vrij weinig aan toe te voegen. Je moet gewoon opletten. Die doorverkoop bestaat nog omdat er altijd mensen intuinen (of het toch proberen), jong en oud.

Helaas wel. Er zijn nog genoeg mensen die óf niet oplettend genoeg zijn óf zodanig graag naar een uitverkochte show willen dat ze de gok wagen.
Maar dat eerste… oplichterij is overal en juist op internet gaat dat zo makkelijk. Dan snap ik met de beste wil van de wereld eigenlijk gewoon echt niet dat je niet eerst via de website van de zaal of de artiest kijkt. Ik ga zelf al drie jaar naar Lowlands, dit jaar wordt mijn vierde, en hoewel ik nog graag wil blijven gaan zou ik echt NOOIT via een onofficiële site mijn tickets kopen. Het is al duur genoeg en ik heb filmpjes gezien waar mensen huilend bij de entrance stonden omdat ze ongeldige tickets bleken te hebben. Dan maar een keertje missen, het is namelijk ook niet dat je leven van een concert of festival afhangt.

Als je niet weet of de website te vertrouwen is: kijk op de website van de zaal of de artiest. Of kijk op weetwaarjekoopt.nl (die campagne/website mag trouwens nog wel heel veel meer aandacht krijgen van mij. Ik zie bijvoorbeeld in zalen etc nooit posters ervan hangen, terwijl daar toch juist de doelgroep zit?)

Ben dan toch benieuwd waar die doelgroep zich bevindt… hier zijn de meesten zich wel bewust waar ze kopen. nogmeer meningen?

meer meningen?