Concertkaartje/Adres

Oke hoi. :’’)

Ik heb ongeveer een maand geleden een concertkaartje gekocht op een Engelse site, het is ook voor een concert in Londen.

Maarrrrrrr, in al mijn excitement heb ik mijn ‘Stad’ verkeerd ingevuld bij adres. Heb dus Haarlemn ik gevuld in plaats van Haarlem. Mijn adres en postcode zijn wel correct, en ook natuurlijk dat ik uit Nederland kom.

Nu ben ik dus bang dat ik mijn ticket niet ga ontvangen, of is dit echt geen probleem?

Op de site stond trouwens dat ik mijn kaartje vijf dagen voor aanvang van concert ga krijgen, dus ik weet dus echt niet wat ik kan verwachten.

Hoop dat dit een beetje duidelijk is.

Gewoon bellen/mailtje sturen en vertellen dat je stad fout is en dat ze die moeten aanpassen.

Hmm, moeilijk. Kan je geen contact met ze opnemen, en vragen of ze het misschien kunnen wijzigen?

Heb gemaild maar nooit iets teruggehad. :’)

Bellen dan?

Goh, volgens mij kijken ze niet naar dat ene lettertje dat verkeerd is. Je adres is juist + je postcode, lijkt me sterk dat ze dan een verkeerd adres opeens hebben.

Dat gaat echt niet fout hoor, geloof me. Zelfs als de postcode fout staat komt het vaak nog aan.

Gaat dit over Taylor trouwens? Ik heb daar ook tickets voor, maar omdat ze pas zo kort vantevoren komen ben ik doodsbang dat ze niet aankomen. Want je hebt dan ook nog maar super kort de tijd om contact op te nemen. Waarom sturen ze niet gewoon meteen op of mailen ze het niet gewoon?):

Jaaa joh, Ik ben zo bang dat ze niet aankomen. Helemaal omdat ik twee dagen voor 't concert al naar LDN ga.

Ja ik wil ook al eerder gaan inderdaad
maar anders print ik gewoon alle mails erover uit en betalingsbewijzen etc

Daar was ik ook bang voor met mijn tickets voor The Rolling Stones in London. Heb toen gebeld naar het ticket-bedrijf en uitgelegd dat ik al van een paar dagen ervoor naar London zou vertrekken en dus wss mijn ticket zou mislopen. Die zeiden toen dat ik gewoon de bevestigingsmail goed moest bijhouden en aan de box office naar een ticket moest vragen. Was uiteindelijk niet nodig want ticketje was een week ervoor al aangekomen :slightly_smiling_face:

Oh er staat nu trouwens

“Please allow sufficient time for delivery (tickets are usually delivered 21 days prior to the event date”

dus ja ik hoop dat het goedkomt. heb net nog even een mailtje gestuurd. Als er niet word gereageerd op dit mailtje ga ik bellen.