Concerten en festivals

Volgens mij was deze topic er nog niet! (sorry als ik het mis heb!)

Naar welk concert/festival ben jij eens geweest? En welke staan (hopelijk) nog in de planning?

Ik ben naar vele concert van Tokio Hotel geweest en 1x Green Day en P!ATD. Verder ook nog wat artiesten.
Ik ga naar Nelly Furtado, Justin Timberlake en Fall Out Boy. :slightly_smiling_face:

Ik ben in juli 2005 naar Within Temptation en in augustus 2006 naar Pearl Jam geweest. :grinning: Het was zoo geweldig. <3

In de planning staat hopelijk de Red Hot Chili Peppers, 24 juni dit jaar! :grinning:

Ik ga nooit naar concerten. Alleen vroeger. Maar dat telt niet echt mee ofzo denk ik.

Naar meer dan 40 concerten in het verleden.

Binnenkort Nin & Delain.

ik ben naar veel concerten geweest, en ik ga dit jaar zeker nog naar:
Common, Latin Village & Two 7’s Splash

Pff ik ben naar te veel geweest om zo op te noemen… maar ik ga in mei naar beyoncé

ik ben nog nooit geweest:S… ik wil heer graag naar het concert van guus meeuwis… mrr ik weetnooit wanneer de kaartverkoop begint enzoo

Ik ben al geweest naar Pinkpop 2006, Parkpop 2006, The Sheer, Skin en Razorlight.
Wie ik nog wil zien zijn: Arctic Monkeys, Orson en Red Hot Chili Peppers (nog een keertje;)) En ik ga even kijken op welke festivals de leukste bands komen, daar ga ik dan ook heen.

Geweest:
o.a. Twee keer naar de Tinadag Duinrell (allemaal stomme Nederlandse artiesten :stuck_out_tongue:), Koninginnedag in Amsterdam paar optredens gezien, Bevrijdingsfestival in Zwolle vorig jaar, Simple Plan (en Silverstein; voorprogramma), TMF Awards, en nog wel wat meer.
Ik ga waarschijnlijk nog naar AFI en misschien naar het bevrijdingsfestival in Zwolle als daar iets leuks komt… (tot nu toe is de line-up nog niet echt leuk…)

Kelly Clarkson! Op mij verJaardag vorig jaar :grinning:

RHCP op 24 juni 2007 !

20 maart 2006 en 14 oktober 2006 naar P!nk geweest! :grinning:

Naar 't concert van Di-rect
&van Tweak

En parkpop 2005 en parkpop 2006

Ben naar Hilary Duff in Glasgow geweest, dat was echt te gek!
En ik ben naar u2 in brussel geweest;

ik ben vorig jaar naar de backstreetboys gweest, jajaja! daar was ik zo’n fan van vroeger en het leek me wel lache. dus ging ik daar heen met me zus. en serieus, het was égt leuk!
daarna nog naar kelly clarkson gweest, en afgelopen donderdag naar james morrison! =D
en ergens in maart ga ik naar nelly furtado!! jippiee! :grinning:

Pete Philly vorig jaar juni! Dat was vet

Ik ben al naar het concert van Anastacia gegaan een paar jaar geleden…
En een paar maanden geleden ben ik ook naar Rihanna en The Pussycatdolls gaan kijken… Ook wel eens concerten van minder bekende mensen uit Belgie mr dat telt niet zeker? Ik wil dit jaar erker nog naar Justin Timberlake en Lenny kravitz ( Of hij komt weet ik niet:( )

Mijn zus heeft beloofd dat we samen naar The Kooks gaan als die in nederland komen. (áls die komen xD) En heeeeeel misschien ga ik in juni naar RHCP

Ik ga regelmatig naar concerten, maar die artiesten zullen jullie waarschijnlijk niet zoveel zeggen. Mn laatste festival was Eurosonic. :slightly_smiling_face: