Concert??

Ik ben 13 && wil graag naar dat concert van taylor Swift
op 7 maart. het liefst wil ik met een paar vriendinnen,maar volgensmij gaan myn ouders dat dus niet goed vinden…dus wie gaat daar ook heen ofzow en met wie ga je dan??tips??

pff moet je daar nou een topic voor aanmaken…

btw. vraag het gewoon aan je ouders niks moeilijs aan… -__-

En wat voor tips wil je nu dan precies? Hoe een concert is of hoe je je ouders kunt overhalen? Heb je het überhaupt al gevraagd aan je ouders? Doe dat eerst maar eens…

Als je 13 bent, en dit is je eerste concert zou ik niet met vriendinnen gaan. Misschien ben ik weer te ouderwets, maar zo veel mensen, dat kan best heftig zijn. Ik ga trouwens niet, Taylor Swift is niet helemaal mijn ding.

Laat gewoon je vader/moeder meegaan. Die kan gewoon achteraan staan en jij met je vriendinnen vooraan. Ik ga niet trouwens.

Nja, heftig bij taylor swift, misschien met al die gekke kinders. Gewoon aan je ouders vragen en sowieso meenemen, snachts in de trein/bus als 13 jarige is niet veilig! Ouders zijn niet zo erg. Ik had mijn vader vroeger meegekregen naar Avril en zo erg vond ik het niet. (behalve dat het concert tegen viel x]) Maar zo’n grote hall kan inderdaad overweldigend zijn. En als je je eigen ouders niet mee wil, vraag dan aan een vriendin of een van haar ouders mee wil. Nou hopelijk mag je erheen.
Ik ga iig niet, is niet echt mijn ding… Sowieso niet die massaconcerten. Alleen Eric Clapton was een huge zaal. Maar vaak gewoon in de 013/effenaar ofzo (Lifehouse/Justin Nozuka) Een intiem concert is toch ook veel leuker. En dan lekker vooraan staan :slightly_smiling_face: Mooie tijden. Mooie tijden… Zucht.
Tip: vermijd een moshpit. (nietdat die snel komen bij Swift)
http://www.youtube.com/user/RoelineMachiels Check maar onder BLG, dat was een hel! x]

Wow Taylor Swift ja dan kan je wel mega mosh pits and wall of deaths verwachten.<_< Gewoon vragen aan je ouders, desnoods gaat 1 van hun mee. heb je niet een oudere zus, of heb 1 van je vriendinnen een oudere zus die mee kan/wil?

Nou toen ik 10 was, ging ik gewoon samen met me moeder naar concerten, was ook super gezellig!

Gewoon vragen aan ouders maar als je het vraagt wel duidelijk zeggen wanneer, waar, van hoelaat tot hoelaat het is, dan hebben je ouders duidelijkheid en weten zij ook een beetje waar ze aan toe zijn. En ik zou wel met een wat ouder persoon gaan, zo’n hall is echt groot!