concert

hee,
waarschijnlijk komt volgend jaar miley cyrus naar nederland. en daar wil ik absoluut heen, alleen geen van mijn vriendinnen of familie vindt haar leuk.
en ik ga niet alleen naar haar concert, en dat mag ik ook niet eens.
dus ik weet niet wat ik moet doen, want ik wil er wel heel graag heen.

ik had het ook, met tokio hotel
maar een vriend van mij is meegeweest ook al vond hij er niks aan(hij heeft wel meegegild maar hij is ook… gay:P maar hij haat tokio hotel) en in ruil ben ik naar een concert met hem meegeweest waar ook niemand meewilde(Echt gruntmuziek)
verder weet ik ook geen oplossingen want ik heb ook al vele concerten gemist. Wat je ook kan doen is een forum opzoeken met veel miley-cyrus-fans en daar vrienden maken en met hen gaan.

Wat ik altijd doe: mijn vader overtuigen :stuck_out_tongue:
En dan doe ik een week klusjes voor hem of zo. xD

Heb ik ook, maar dan met de Scissor Sisters xD

Zijn vast wel mensen hier die willen gaan.

Gelukkig geen last van. Ik heb, bijna, altijd wel iemand die met me mee wilt. Vrienden zoeken met zelfde muziek smaak =]

wutwut. wanneer dan?

had ik ook met veel bands en vandaag met boys like girls, uiteindelijk een vriendin mee kunnen sleuren en vandaag kaartjes besteld (:

ik heb mijn liefje ook meegesleurd naar blue october :'p da’s wel handig aan een liefje hebben, die moet mee :3

Tja je kan je vriendinnen niet dwingen. Concertkaartjes zijn duur en ik zou ook niet veel geld uit willen geven aan muziek die ik echt zwaar kut vind.

aaah dat is een chille band, waneer zijn ze in NL?

haha oke maar als ik jou was zou ik een vriendin zoeken die misschien wel meewil, alleen is er dan het probleem van het kaartje, want miley cyrus is best duur denk ik en dat wil ze wss niet betalen als ze het niet leuk vindt… en anders een van je ouders of zo?

er is vast wel iemand die je kent die ook wilt gaan!

ik denk niet dat ik vriendinnen kan meesleuren, want de meeste haten haar
en om dan nou een kaartje te kopen voor iemand die je niet leuk vindt. want die kaartjes zijn best duur

Alleen gaan is niet leuk maar als je in een rij staat te wachten voor de zelfde artiest… Ga je heus wel praten met mensen.

Ik zou zeggen, kijk hier eens rond. Perfecte gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten met dezelfde interesses.

–;-; Blegh Miley Cyrus ;-;–

Sorry xD ik vind haar verschrikkelijk :stuck_out_tongue:
Maar uh :astonished: misschien inderdaad hier eens rond kijken of er fans ofzo van haar zijn ^^ en dan via msn of hyves afspreken, en dan je ouders overtuigen dat die meiden ook te vertrouwen zijn, alhoewel je dat natuurlijk nooit weet xD maar dan kan je misschien voor het concert eens met elkaar afspreken :slightly_smiling_face: