Concert, niet betaald maar wel een bevestiging.

Hoi,
Ik probeerde kaartjes te krijgen voor een one direction concert in Antwerpen, ik dacht dat het was uitverkocht enzo en dat ik op de reservelijst kwam te staan (daar had ik me voor ingeschreven).
Toen kwam er een bevestiging op internet van: uw reservering is compleet, zodra u betaald heeft worden de kaartjes opgestuurd samen met een code, terwijl er nergens stond wat ik moest betalen of waar. Toen kreeg ik opeens een mail binnen met nog een bevestiging met inlog codes en een site erin, ik heb me op die site ingelogd, en toen kwam weer hetzelfde bericht maar dan in het engels en met een andere code.
toen heb ik niet meer gehoord. Ik heb er ook naar gemaild, naar het bedrijf achtig iets dat er bij stond (bij die bevestiging) maar ik vraag me af of jullie weten wat ik nu gedaan heb en wat ik nu moet doen

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Waar heb je besteld? Want het is algemeen bekend dat veel sites hartstikke nep zijn :’) Ik hoop voor je dat je niet in een scam bent gelopen. Beetje vreemde volgorde ed namelijk.

Ik had besteld (als ik heb besteld) op livenation, dus dat is wel een goede site, dus ik snapte m ook al niet

Kan zijn dat het wel klopt, maar dan moet je ook wel de handleiding lezen…

http://www.livenation.nl/buywithconfidence

Ja maar op die pagina;s die daar beschreven staan ben ik nooit geweest, en toch kreeg ik die bevestiging opeens

Hoezo je hebt toch de beveiligingscode gekregen? Dan klopt dat.

Nee een bestelnummer ofzo iets

Ofzoiets?
Als ik jou was zou ik even heel goed doorlezen wat er in de mailtjes staat en in de handleiding. En anders iemand erbij te halen. Heb je dit gewoon zelf zitten doen? Eigenlijk had je dat niet in je eentje moeten regelen.

Klinkt als een dikke scam inderdaad, ik heb tevens nog nooit gehoord van een ‘reservelijst’.

Een reservelijst is er wel, maar ik zou nergens intrappen als ik jou was.
Je zegt dat je via Livenation kaarten voor Antwerpen hebt geprobeerd te krijgen.
Maar Livenation doet enkel de kaarten voor Nederland.
Voor Antwerpen is het TeleTicketService. Dus het hele gedoe klopt van geen kant.

Daarbij helaas heb je pech. Er zijn geen kaarten meer, en er komen geen kaarten meer.
Het was met 10 minuten uitverkocht. Vervelend, maar het is niet anders.

Dit, inderdaad. Ik vrees dat ze jou opgelicht hebben. Emotioneel, want je hebt nog niet betaald.