is er iemand van jullie al ooit naar concert geweest van katy perry zoja hoe was het ? want ik ga in maar in belgie naar katty perry
waar was dat dan ?
dat belooft veel goeds dan !!!
heb je
Ze schijnt heel slecht live te zijn…
Op de VMA’s was ze nou ook niet bepaald goed. o.o
Live is ze inderdaad niet wat je noemt goed ofzo ;O
oei ik had de vma filmpjes gekeken en ik vindt niet dat ze slecht zingt.
maar wat bedoel je met niet zo goed ?als ze playback vindt ik niet zo erg dat doen de meeste artiesten
http://www.youtube.com/wa…64489675528E5BF9&index=12
een leuk filmpje van katy perry waarin ze california gurls zingt
Bijna niemand meer… anyways, ja ik ga en er is hier al een topic over.
Ik ga ook in België, maar ik heb al wel een beetje spijt dat ik kaartjes heb gekocht. Ik heb even wat opgezocht en ze is echt niet goed live. Sommige liedjes gaan wel, maar dan heb je bijvoorbeeld een filmpje van de finale van x-factor ofzo waar ze firework zingt, en dat is echt niet om aan te horen.
Als ze playbackt zou ik wel erg vinden, want je betaalt toch dat geld om haar LIVE te zien. bijna geen enkele artiest die ik ken playback tijdens zijn concertenreeks.
Als je haar echt bar slecht live wilt horen, moet je even zoeken op Youtube naar ‘Fireworks’ bij de AMA’s. Serieus, dat kinderkoor was schattig en te doen, en toen kwam zij
zij kan echt niet live zingen, haar optreden bij de EMA’s dit jaar was echt vals, ze kon die hoge noten van dat liedje Firework amper halen.
so.
oke bedankt voor de reacties ik heb geen spijt dat ik de kaartjes heb gekocht !grtz
spoonk ik heb het filmpje gezien en kate x ik hoop ook dat ze live zingt
my december welke topic dan
Ik heb een topic over Katy Perry concert :’)
oke zal eens kijken
srry mydecember kan je topic niet vinden via zoekfunctie
Ik vind haar hartstikke leuk, maar ze schijnt inderdaad live echt slecht te zijn. Ben het er wel mee eens, als je ziet hoe ze donderdagavond was bij de victoria’s secret show (:
zal wel zien als ik er ben geweest of het concert voor herhaling en ook haar zangstem zal ik dan horen
maargoed,
een concert is ook voor de gezelligheid en om haar te zien toch?
^ Ja dat vind ik vooral, en d’r liedjes zelf zijn leuk