Concert kaartjes verpakken

Mijn vriend en ik zijn binnenkort 1 jaar samen. Ik heb hem concert kaartjes besteld en die wil ik op een leuke originele manier geven. Het liefste geen gewone envelop.

Hebben jullie een idee? Ik ben best handig en heb nog best wel wat tijd om eraan te werken.

Dit vond ik persoonlijk een paar leuke ideeën:

• Doe de kaartjes in een ballon en doe deze in een doos. De doos kun je naar eigen wens helemaal versieren.

-In een snoeppot ‘verstoppen’, en dan in plaats van geld de concert kaartjes:

• Als het van een artiest is een CD geven, of van bijv een komiek een DVD en daar de kaartjes in doen:

Ik vind de tweede wel leuk, lekker zijn favorieten snoepjes! Het is van Gavin Degraw. We moeten sowieso een paar uur in de trein dus dan heeft hij meteen wat te snacken dan. :stuck_out_tongue:

Ik was hier aan het denken. Tickets inscannen en opblazen en dan met transfer papier op een kussenhoes. En om dan de tickets in het kussen te stoppen. Hij wil meer kussens op zijn bed nadat hij er achter is gekomen dat het mijne zo comfy is.

Alleen komen ze binnen nu en 2 weken een keer binnen aangezien ik ze via de post wauw hebben. Ziet er wat leuker uit dan uitgeprint.