Concert kaartjes kopen

Hee meiden,

Ik wist niet zo goed of ik het hier bij Lifestyle moest plaatsen of bij Celebs maar als het fout is dan mag een moderator het wel even verplaatsen.

Over 2 dagen begint de verkoop van de kaartjes van Justin Bieber’s concert op 13 april 2013. Ik wil heel graag naar zijn concert. En ik weet dat het snel uitverkocht zal zijn dus daarom vraag ik het nu alvast. Maar waar kun je kaartjes kopen? Weet iemand een betrouwbare site?

Alsjeblieft geen haat op Justin Bieber want ik wil gewoon weten waar je de kaartjes kunt kopen.

Onlineticketshop.nl ofzo. :’) Zag het toevallig langskomen.

livenation is volgens mij de meest betrouwbare site.

Kijk uit voor die websites die VEEL TE VEEL geld vragen voor tickets.
Dus als je denkt een goede site gevonden te hebben, google eerst die site op met ervaringen van andere mensen!!
(behalve ticketmaster, livenation etc.)

Goh, moeilijk om even naar de website van Gelredome te gaan? :’) Daar staat het gewoon aangegeven.

“Kaartverkoop
De voorverkoop voor het concert in GelreDome start op donderdag 5 juli aanstaande om 09.00 uur via www.eventim.nl en 0900-1330 (¤ 0,45 per minuut). Ticketprijzen variëren van ¤ 44,- tot ¤ 77,- (exclusief servicekosten).”

Alsjeblieft, hier kun je donderdagochtend vanaf 09:00 je kaarten bestellen:
http://www.eventim.nl/jus…s&erid=524906#ticketsLink

[fgcolor=#AC00BF]Kijk de volgende keer alsjeblieft gewoon even zelf! Zo moeilijk is het niet. [/fgcolor]

Sorry :blush: Ik had al op google gekeken maar kon het niet goed vinden en de prijzen waren overal anders. En ik wist niet welke site’s betrouwbaar zijn enzo.

Ik neem aan dat de site van het evenementencomplex waar hij optreedt toch wel betrouwbaar is? Kijken is echt niet zo moeilijk. Zelf even fatsoenlijk zoeken had minder tijd gekost dan hier er lui een topic over aan maken.

Ik had toch al uitgelegd waarom het niet lukte? Ik ben nog nooit naar een concert geweest dus ik weet niet hoe dat allemaal werkt. Reageer dan gewoon niet als je alleen maar gaat zeuren

Bij deze site:

http://www.onlineticketsh…en/gelredome-arnhem-81681

kan ik ze kopen maar wat betekent: * Onlineticketshop is een wederverkoper van tickets. Haar aanbod betreft doorverkochte tickets ?

^ Dat staat er toch bij? :’) Dat de tickets doorverkocht worden. Dus eigenlijk dat je ze niet rechtstreeks van hun koopt, maar dat zij ze al eerder hebben gekocht. Joh, koop gewoon bij Livenation ofzo, of die site die chanelchique zei.

Nu weet ze het wel hoor.

Oooh haha. Livenation heeft ze (nog) niet. En daar staat het ook niet aangekondigd. Dus ik weet niet of ze die wel gaan verkopen. Maar goed, toch bedankt meiden :slightly_smiling_face:

@BigMacMenu
Dankjewel

Je moet ze op Eventim.nl kopen :slightly_smiling_face:

Slotje op verzoek :slightly_smiling_face: