Concert Justin Bieber

Omg! Ik heb net op marktplaats een bod gedaan op een kaartje voor het concert! Ik was te laat bij de verkoop, dus probeer ik het maar op deze manier!
Hoop echt dat het lukt!!!

Wie gaan er allemaal vanavond?? Zo ja, heb je er zin in?:stuck_out_tongue:

Omg meid.
Nou, ik ga niet.

Ik ga niet, vind dat allemaal niet zo geweldig.
Ik hoop wel voor jou dat 't lukt!! :grinning::smiley:

Mag ik je alvast even waarschuwen voor een marktplaats kaartje? Als het een e-ticket is; niet doen. Dan ben je mooi flink wat geld kwijt voor niks.

Anyway, neh. J Biebs is niet helemaal mijn ding.

Mijn vriendin is gister gegaan in Duitsland.

Veel succes met die kaartjes!

a

^yep

Ik ben geen fan van Justin Bieber, maar ik hoop voor je dat je nog heen kan gaan!

Juppp ik gaaa =D !

Ik ga woensdag in belgië :grinning:

ik ga helaas niet de concertkaarten waren binnen 3 kwartier uitverkocht, maar er waren nog kaarten te koop op internet, maar die waren duur

M’n zusje was gisteren in Duitsland, heeel heel heeel veel gegil van al die meiden (tijdens het wachten alleen al!)

Ik ga !
Ik heb er echt veel zin in !

Had gratis kunnen gaan, heb een neef die licht gebeuren dingen regelt, maar heb hem vriendelijk bedankt, lol. Mij niet gezien daar.

Ik ga vanavond met mijn kleine zusje :slightly_smiling_face: die is helemaal fan haha!

neinn. nooit van me leven. maar veel plezier als je kunt gaan ik zou wel even de waarschuwing van hierboven meenemen, het is misschien een truc de kaartjes zo laat nog aan te bieden, dan let je minder goed op en denk je alleen maar ‘ikmoetikmoetikmoet’, dus kijk goed of ze echt zijn, haal ze op iig.

Ik ga, een vriendin vroeg me mee. Heb er zelf ook wel zin in, haha. Iemand enig idee hoelaat het vanavond afgelopen zou zijn?

nou in duitsland was het rond 9? al afgelopen hahahaha.
Ik heb een vriendin ie men twitter timeline volspamt met bieber :’]

haha JB is niet echt mijn ding., maar veel plezier!

Ik ben gegaan en het was zó leuk, ik had niks met hem maar hij was zo lief.