Concert Beyoncé, paar vraagjes

Hey,
Ik ga 3 mei naar het concert van Beyoncé. Ik moet dan eigenlijk de metro van 23:10 halen om thuis te komen (woon best ver er vandaan), want als ik die niet haal kan ik niet meer naar huis. Maar ik heb geen idee hoe lang dat concert duurt, hoe lang het duurt voordat je uit zo’n gebouw bent. Zou je ook iets eerder weg kunnen gaan? Ik ga voor het eerst naar een concert dus ik weet er niets van, maar ik moet natuurlijk wel thuis komen…
Weet iemand hoe dat gaat bij een concert of iemand die toevallig ook richting Hoorn gaat?
x

Ik ga ook, maar toen ik naar Rihanna ging (dat was in de Heineken Music Hall te Amsterdam) duurde het tot 24.00 met artiesten enzo erbij. Zowiezo duurt het wel eventjes voordat je de zaal uitbent vooral in Ahoy neem ik aan. En ik denk ook wel dat je de zaal voortijdig kan verlaten, maar kan je niet opgehaald worden ofzo? Zou namelijk wel zonde zijn als je eerder weggaat…

Ik geloof dat je de zaal voortijdig kan verlaten, dan roepen ze dat om. (heb ik me laten vertellen)
Ik ga oo 3 mei! Ook eerste x concert

Ik kan niet opgehaald worden, want dan moet diegene in totaal 4,5 uur rijden en dat is niet te doen. Maar het begint al 8 uur! Dus het zal toch wel rond 11 uur afgelopen zijn? Is idd wel jammer om eerder weg te gaan, maarja het moet maar…

Ja ik weet niet of er een voorprogramma komt? Als dat niet het geval is zal het wel eerder afgelopen zijn. Bij Rihanna was eerst anderhalf uur voorprogramma ofzo als ik het me goed herinner…

Ik weet niet of er een voorprogramma is, kan het niet vinden op internet…

ik ga 2 mei, misschien kan ik het even hier laten weten hoe laat het is afgelopen? want in hmh is het altijd tot 23.00 maar weet niet tot hoelaat het in ahoy is :wink:

Ja is wel handig, maar dan is het al een beetje laat. Ik ga namelijk al vroeg weg zondag en wil alles zo snel mogelijk geregeld hebben! Ik denk dat ik maar voor een bed & breakfast ga…

ja misschien bed & breakfast?

Is er niemand die ook richting Amsterdam gaat? Ik had ook gehoord dat er een georganiseerde bustocht was, wie weet daar wat meer van?

Sorry dat ik niet meer heb gereageerd maar er was belangrijks tussen gekomen! Hoop dat alles is goed gekomen , vond je het ook super?

verplaatst.

Hee!
En is het gelukt? Of ben je eerder weggegaan?