concealer

Heee,
Ik heb 2 vraagjes :slightly_smiling_face:.

1. welke concealer vinden jullie het beste voor onder je ogen? want ik heb echt vaak donkere kringen!
  2. weten jullie waar je een concealer kwast kunt kopen? en welke raden jullie mij aan? :slightly_smiling_face:.

-Kus-

1. Ik heb de concealer van Catrice (allround concealer). In het doosje zitten verschillende kleuren. Roze is geschikt voor onder je ogen, om donkere kringen weg te werken.
  2. concealer kwasten gebruik ik niet echt, ik doe het liever met m’n vingers. Maar die van The Body Shop is wel goed.

dankje!
Weet je miss op hoe duur die kwasten van the body shop zijnn?(A)
x

1. Ik gebruik conceiler van Gosh. Ik vind hem makkelijk uitsmeerbaar en hij werkt best good^^

2. Geen idee :3

Welke gebruik je dan?(A)

1. ik gebruik de touch eclat, super fijn maar wel prijzig!
  2. een concealerkwastje van de sephorah, 9,00 ofzo, maar zo ontiegelijk zacht en fijn!

Ik geloof rond de 8 euro. Weet niet meer precies.

Okee bedankt!

Morree people? :grinning:

Ik gebruik concealer van Everday Minerals, erg fijn is ie, hij camoufleert wallen en puistjes meteen.
Opbrengen doe ik gewoon met een kleine foundation kwast of met m’n vingers.

Concealer> GOSH zit een goed kwastje bij!

Gosh ‘Touch up’ concealer

1. Concealer van Clinique
  2. Vraag het in een parfumerie daar helpen ze je.

Wouw! 2 in 1 :slightly_smiling_face:. Welke heb je? :slightly_smiling_face:

Okee! ben binnenkort jarig (24 dec. :grinning:) en dan krijg ik ook een bon van de douglas, dan vraag ik het ook meteen daar! Bedankt! :slightly_smiling_face:

De conceler van Catrice schijnt super te zijn!

Weet iemand een goede poederconcealer die te koop is bij da/etos/hema/kruidvat?

Ik heb namelijk altijd hele donkere kringen onder mijn ogen… niet zo mooi!
Of maybe ergens anders?
xx

Nou, je hebt niet echt poederconcealer in de winkels eigenlijk… alleen maar op everyday minerals.com

Btw, weet iemand een dekkende concealer voor plekjes op je huid? (niet onder je ogen)