Concealer

Werkt deze Concealer goed?
Hoeveel kost ie?
En waar is die te koop?

http://www.zikle.nl/userfiles/images/0/0/5/7/00572638.jpg

Iemand :slightly_smiling_face: ?

bij kruitvat bij het make-up deel van catrice. Kost rond de 3 euro

Kan je ook bij enkele drogisten?

soms ook bij een trekpleister, maar niet altijd.
ik zou indd ook wel willen weten of die goed werkt, Mascha van beautygloss gebruikte die ook.

ik weet niet, maar ik zag hem bij de kruitvat, meschien moet je de etos proberen. Ik weet niet of je perse dat specefieke doosje wilt Maar ze hebben zulke dingen bij ieder make-up merk. Essence, etos, hema

bij de kruitvat
onder de ¤3,- volgensmij 2,50 ik heb hem ook.
hij is echt fijn

Bij ons is Kruidvat best wel ver weg.
Dus heb je ook drogisten die dat verkopen?

nee volgensmij niet

als je ook op de catrice site kijkt, zie je dat ie alleen te krijgen is bij de kruidvat. Dus dat wordt een stukje fietsen?

ik denk dat je hem ook alleen maar bij kruidvat kan kopen…
maar hij is echt wel heel erg fijn :sunglasses:

ik heb hem bij de kruidvat gekocht, en vind hem wel fijn. volgens mij 3 euro.

heeej.
mag ik vragen hoe jij m dan gebruikt? Ik heb m dus ook gekocht, maar ik merk niet echt iets… en toen las ik op de site dat je eerst foundation enzo kan( moet?) aanbrengen enzo, maar moet dat ook? Naja, rare zin, maar ik hoop dat je me kunt helpen:).
x

Die is bij de kruidvat ja. Voor 3 a 4 euro kun je hem halen.
Hij komt voor in een filmpje van how-to-do van dat meisje. Legt ze ook uit hoe je hem gebruikt!

Succes!

Kost 2.79 , ik heb hem net gekocht.

die wil ik ook gaan kopen, hij lijkt me echt chill :slightly_smiling_face: .

Over welke Concealer hebben jullie het eigelijk ?
xxx

[nohtml][b][message=2506763,noline]ITSxTESSA_ schreef op 26 februari 2008 @ 18:48[/message]:[/b] Over welke Concealer hebben jullie het eigelijk ? xxx[/nohtml]
Nou, ik neem aan degene die jij in de beginpost had geplaatst :stuck_out_tongue:

Oke;)
Want andere hadden het opeens op andere Concealers, En jullie (Wist ik toen nog niet) Over deze!
Dus hij kost tussen de 3á4 Eurí’s. :slightly_smiling_face: