Ik heb even een vraagje, ik gebruik de allround concealer van catrice maar moet je dat nou over of onder je foundation gebruiken, ik doe het altijd over mn foundation maar heel veel vriendinnen zeggen dat je het onder je foundation moet doen, wat doen jullie??
Ik heb eigenlijk geen idee wat die allround concealer van catrice is, maar ik neem aan een soort poeder. Poeder’s zou ik over je foundation doen. Het liefste gewoon geen foundation, want het is niet echt bepaald mooi en in mijn ogen zie je de pukkels sws beter. x’)
Nee volgens mij is dat meer zo’n stick toch? Of niet. Maar ja ik gebruikte het vroeger wel een beetje, maar dan zonder foundation dus ik zou het niet weten :’)
Nee ik had 'm, het is een soort ‘creme’ die je onder je foundation moet smeren, haha. Het compenseert kleuren (dus groen smeer je over je puistjes en de huidskleurige onder je wallen etc).
Ik doe het boven, omdat als ik er foundation overheen smeer heb ik het idee dat ik mijn concealer uitveeg.
allround concealer is het concealer-palletje als ik mij niet vergis.
Ik draag het beide bijna niet, maar als ik het draag, doe ik eerst de concealer en dan de foundation
Eerst de concealer en dan de foundation of poeder.
Ik doe ook gewoon eerst foundation, dan concealer en dan poeder.
ik zou eerst de concealer, dan foundation en daarna poeder als je dat gebruikt doen.
Eerst concealer, dan foundation en dan poeder. Anders zie je de concealer zitten en dat wil je denk ik niet.
Misschien kun je dan een stippling brush proberen voor je foundation?
Het maakt niet uit of je eerst de concealer of eerste de foundation doet, je moet gewoon doen wat jij het fijnste vindt. Alleen tenzij je concealer echt te licht is of te donker, dan zou ik die onder de foundation doen
Je kan concealer onder of op je foundation gebruiken. Concealer is een hoger gepigmenteerde cream foundation die je gebruikt om vlekjes en donkere kringen te camoufleren. Hoe meer pigment er in een concealer of foundation zit hoe meer dekkingskracht. Dit verschilt per merk.
Persoonlijk doe ik eerst de foundation en daarna de concealer.
Onder je foundation want als je een glimmende foundation hebt en je ziet matte plekjes dan ziet dat er nogal raar uit maar het kan allebei ik gebruik zelf geen foundation maar wel concealer en dat veeg ik altijd een beetje uit
Ik gebruik het nu bijna alleen voor onder mijn ogen, dus dat is niet meer niet nodig!
het kan allebei. (: als je het daarna allebei afpoedert zie je als het goed is geen verschil in textuur. wel is het zo dat je de concealer weg kan vegen als je daarna foundation eroverheen smeert. bij concealer is dat minder omdat je dat meestal op je huid dept.
Ik doe de concealer over mijn foundation. Als ik het eronder doe ben ik altijd bang dat ik de concealer weer uitveeg
Ik doe het erover, anders dan veeg ik het uit met de foundation.