concealer met highlight

Heej,

Ik had een tijdje geleden een concealer gekocht van max factor. Hij is best goed maar ik weet niet of tie een highlight heeft. Die ik nu heb ik ook bijna op en ik wil nu dus een nieuwe MET highlight weet iemand misschien een goede?

-xxx-

Wil ik ook weten!!
Upjee

de dior skinflash booster pen… haha jaja t is een hele mond vol! maar het is een SUPERproduct…echt, die verdwijnt nooit meer uit mn make up tasje(A) het is eigenlijk een highlighter… maar wordt ook gebruikt als een concealer… en dat doet ie ook zéér goed… het geeft je echt een hele open, heldere blik.
t wordt ook wel het toverstafje van de visagisten genoemd én het is het geheim van de visagist van Jlo heb ik me laten vertellen.
t kost wat… maar het is het geld dubbel en dwars waard , als ie op is koop ik m zo weer!:slight_smile: :relieved:

Mastertouch van Max Factor, Aussie Perk me Up van Everyday Minerals.

ooww, klinkt goed :stuck_out_tongue: waar kan je die kopen en hoeveel kost die dan?

Wake up! concealer van manhaten werkt heel goed, met een mooie hightlight :grinning: kost 4,75 euro maar! :grinning:

je kunt het kopen bij het kruidvat en de trekpleister

heb ik, super fijn!

Klinkt als een wondermiddel! :grinning:
Blijft ie dan ook lang zitten of is ie er na 2 uur weer af? :stuck_out_tongue:
Ennnn, hoe duur is ie dan? :slightly_smiling_face:

Haha ja t is ook een klein wondermiddeltje hoor(A)
heb wel lopen dubben of ik m wel zou kopen vanwege de prijs… hij is dus ¤29. Maar je doet er lang mee, (het werkt met dat systeem dat je onderaan draait en dat er bovenaan uit een kwastje spul uitkomt) en het blijft echt de hele dag zitten:) m.a.w gewoon super dus… maargoed… dat mag ook wel voor die prijs!

woow, 29 euro?!! das mij nou NET iets te duur, ahum ahum.
Ik heb liever zo rond de 10 euro :slightly_smiling_face: mag meer liever minder XD.
hahaa, xx

ik zoek ook een goede concealer, een die écht heel dekkend is. Als die van dior echt heel goed is dan heb ik het geld er wel voor over… maar is hij dan echt goed dekkend enzo?
want een merk zegt lang niet altijd iets… heb een keer mascara van dior gekocht, en het is de slechtste mascara die ik ooit heb gehad :expressionless: echt vol met klonten, zelfs een van de hema of essence ofzo is nog beter O__o

MAC studio sculpt concealer is bij mij erg dekkend ^^ en blifjt goed zitten!

is het eigenlijk zo’n stift zegmaar die je er uit draait, of in een potje , of wat? en doe je er lang mee?

oh oeps sorry, het staat hierboven al ! :blush:

volgens mij die van de body shop

het is een potje. je brengt het ook best aan met een penseel (ik gebruik zelf body shop eyeshadow penseel, werkt super!). er zit wel geen highlight in maar hij dekt gwn erg goed maar oogt toch nog heel natuurlijk. en ja je doet er lang mee!

Ik heb die van de etos haha! Die is goed dekkend en ik doe er lang mee.
Ik heb ook die van bourjois, maar die is zo snel op!! En eigenlijk net wat te donker voor mij. Dat is deze:

http://www.condenast.co.uk/imagelib/320x480/k_n/MM804755.jpg

& is die ook goed (dekkend) van bourjois??

Ja! die is best goed van bourjois. mijn aller eerste concealer, haha.
maar ik ga de MAC studio sculpt foundation+concealer kopen, die lijken mij super! veel goede reacties gehoord.
x"

Ik heb een concealer van Oriflame. Vind hem echt heel fijn. Hij dekt misschien niet super, maar het ziet er wel mooi uit.