Concealer donkere kringen

Ik heb altijd wel last van donkere kringen rond mijn ogen, en ik ben op zoek naar een concealer die deze kringen goed camoufleert, maar ik heb echt geen idee welke ik moet nemen. Jullie misschien tips? :slightly_smiling_face:

MAC studio sculpt concealer. Kost wel 17 euro.

Bedankt ! 17 euro heb ik er nog wel voor over :wink:
Meer? :stuck_out_tongue:

ik had dit eerst in de make up slow gevraagd.
Die van Max schijnt even goed te werken als die van catrice.
Ik ben naar de douglas gegaan om alleen de kleuren te testen en heb daaruit een gekozen.
Ik had uiteindelijk l’ oreal

Je hebt ook van die speciale concealers voor onder je ogen, van die eye brightenig concealer ofzo. Die hebben ze van verschillende merken, moet je maar even Googlen

Die van Garnier is echt zó goed, ik kan niet meer zonder! http://www.google.be/imgr…9&ved=1t:429,r:0,s:79,i:5 (de rechtse, wel in de winkel even goed kijken dat je de juiste kleur mee hebt want er zijn 2 varianten: donker en licht)

Die gebruikt ik ook en hij is inderdaad erg goed!!!

Bedankt allemaal! Binnenkort even naar de stad, waarschijnlijk wordt het Mac of Garnier (:

^Garnier is vriendelijker voor je portemonnee! (omg dat rijmt :’) )

NYX concealer in a jar is perfect voor donkere kringen en ook niet zo duur. :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook een van MAC! Het is wel een beetje prijzig maar ik heb het er voor over want het werkt zo goed :grinning:

Waar vind je die dan?

Sówieso de erase paste van het merk Benefit! Een potje kost ongeveer 20 euro maar je doet er super lang mee en het werkt fabuleus gehe.
Te koop bij Sephora trouwens.

Die heb ik ook, en werkt prima. Wel inderdaad even goed kijken welke kleur je meeneemt. Dat had ik namelijk niet gedaan, haha.