Computerverslavingg.

Heee Girlzz,
kheb echt een computer verslaving
hyves, msn, girlscene ik kan het gewoon niet loslaten,
ik wil dat gewoon niet meer. ik wil een soort hobby iets wat mij bezighoud, zodra ik me verveel duik ik achter de pc. ik vind collages maken en tekenen opzich wel leuk maar tegelyk zit ik ook achter de pc, dan heb ik echt zo`n druk van ik moet op de computer blijven en weten wie er online komt en ik moet met iedereen kunnen praten want stel dat ik offline ben en die met die praat enz. echt zo irritand en ikwil dat helemaal niet please help me !? en ik vroeg me af wat jullie eigenlijk doen als jullie niet achter de pc zitten ter inspiratie btw; ik ben bijna 14 (;

beesten kunnen iets niet helpen, mensen hebben een eigen wil en kunnen denken voor ze iets doen. denk hieraan dan laat je de computer misschien iets vaker uit.
je kan buiten lopen-frisse lucht inademen-, winkelen, huiswerk maken, helpen koken(jee), een nieuwe taal leren, touwtjespringen…

Ga een typcursus volgen.

sluit de pc gewoon
je moet zo denken:

bv:

je wilt echt heel graag tekenen
maar tegelijke tijd wil je ook op de pc: 1 met de pc kom je nergens voor uit achter de computer 24/7

tekeneen,

ofje zet gewoon een liedje op en dan tekenen :grinning:

de knop omzetten en iets anders gaan doen (jaa, klinkt makkelijk, ik weet het)
en anders; als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen. na de vakantie moet je toch weer wat aan school gaan doen, dus dan heb je sowieso minder tijd voor de pc.

zoek een sport ofzo wat je leuk vind

Kan je niet helpen want ik leef voor de computer :’) Ik vind het wel best hehe Maar als ik wat anders te doen heb kan ik hem wel gewoon uit houden.

ik kan je ook niet helpen, heb precies hetzelfde probleem. Heb niet echt een hobby, en ik word nou niet echt ontspannen van tekenen en knutselen:'D.Dus je vind me de hele tijd op de computer(A)

Eh ja dit eigenlijk

Meer afspreken, dan ben je in ieder geval niet met je computer bezig :’)

[i]de computer gewoon niet aan zetten!

als ik achter mn laptop zit gaat de tijd zo snel voorbij,
echt heel erg zonde.
daarom zet ik soms dagen mn laptop niet aan,
mail enz werk ik wel bij op mn telefoon.[/i]

Denk hier eens over na: Als je later oud bent, met pensioen ofzo, als je dan nadenkt over je jeugd, ben je er dan blij mee dat je die kostbare uurtjes achter de computer hebt vergooit? Kun je daar trots op zijn?

Dit! :'D

Same

oke thanxx, me moeder zat laatst te zeuren en toen stond ik er ineens bij stil, want vrienden van mij zitten ook niet lang zoveel als ik er achter en dan denk ik gwn van ja ik weet me god niet wat ik moet doen als ik niet op de pc zit.

haha hier moest ik eventjes om lachen

Wow zovaak ben ik nog nooit geciteerd :’) Yay ik ben niet de enigste die zo leeft :grinning:

^Jeeej :grinning:

Nu ben je nog een keer geciteerd en is er nog iemand die zo leeft :grinning: