Oke ik word dus best wel gek van mijn moeder. Hier is waarom:
Mijn moeder zegt dus dat ik verslaafd ben aan gamen en op de laptop gaan. Dat is een tijdje zo geweest, maar daar ben ik allang vanaf. Mijn moeder zegt dus van niet.
Steeds gaat ze van die artikels opzoeken: Gamen verlaagt schoolprestaties, blablabla. Nou ja, ik zit op het tweetalig vwo, sta nu een 8,1 gemiddeld en haal (soms zessen) gewoon 8ens, 9ens, en tienen.
Nu zegt ze dat IK verslaafd ben. KOM OP! Ik heb een vriendin, waarvan haar broertje de hele nacht met een vriend in een schuurtje GTA mag spelen. En die vriendin die mag ook eerst gamen voor het ontbijten. En nog een andere vriend van me (die bij me in de klas zit) ging eerst met een vriend logeren en daar gamen, en toen ging hij met mij chillen en gingen we ook gamen. Die gast heeft dus praktisch 12 uur zitten gamen.
Nou weet ik ook wel dat dat de slechte ouders zijn, maar laat ik het zo zeggen:
-Ik mag maximaal een uur gamen mits ik;
~Eerst een uur aan mijn huiswerk heb gezeten (Mijn langste tijd ooit was een halfuur, met leren erbij, SOWIESO al een gestoorde regel)
~Als ik over tijd ga, dan mag ik een dag niet op de laptop/xbox (ik zit nooit op de xbox) en wordt die afgepakt.
Kunnen jullie de tijd die jullie op de laptop (dus ook op girlscene, dat telt mijn moeder ook als gamen) / gamend achter de xbox of wii hieronder schrijven?
-Pandabearz, die nu nog maar 32 minuten heeft om op de laptop te zitten